טיפים אשר יסייעו לכם לתכנן מסיבת הפתעה מושלמת

מתכננים מסיבת הפתעה? במידה ואתם מבקשים להבטיח שהמסיבה תהיה סיפור הצלחה, קיימת חשיבות גבוהה לתכנן את המסיבה בצורה הנכונה.
אז לא משנה עבור מי המסיבה מיועדת ולמה? להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם להפיק מסיבה מוצלחת.
צילום(pexels.com)

• בחירה של קונספט ייחודי

אם אתם מעוניינים להפיק מסיבת הפתעה ייחודית וחווייתית, ההמלצה היא לבחור קונספט ולבסס עליו את המסיבה.
יש לבחור קונספט אשר יתאים לסגנון החיים, לתחביבים ולהעדפות של החוגג או לחילופין, לבחור בנושא שקל יחסית לעבוד אתו.
כך שאם לדוגמא תבחרו בקונספט של שנות ה-60, תוכלו לעצב את המקום בהתאם, לנגן מוזיקה מהתקופה ואף לבחור פעילויות ואוכל אשר קשורים במישרין או בעקיפין לאותם הזמנים.
ברשת האינטרנט תוכלו למצוא לא מעט רעיונות לקונספטים ייחודיים מתוכם תוכלו לבחור את הקונספט המתאים ביותר.

• הפרטים הטכניים

בשלב זה יש לקבוע את כל הפרטים הטכניים אשר נוגעים לאותה מסיבת הפתעה בין היתר: כמות המשתתפים במסיבה, מועד המסיבה, שעת המסיבה וכיוצא בזה..
הבנת כל הפרטים הטכניים תספק לכם את התמונה המלאה לגבי המסיבה אותה אתם מבקשים להפיק – וכמובן, לפעול בהתבסס על אותם הפרמטרים.

• תכנון התקציב

באופן כללי ההמלצה היא לתכנן תקציב אשר כולל את כל ההוצאות הכספיות שאתם צריכים לעשות למסיבה.
כך שאם לדוגמא, אתם מתכננים מסיבת הפתעה לכבוד יום ההולדת של בת הזוג, כדאי לקחת בחשבון פרמטרים כמו: עלות השכרת המקום (במידה ואתם לא עורכים את המסיבה בבית), קייטרינג, שתייה, אטרקציות ותכנים, מתנה לאישה וכיוצא בזה..
ההמלצה היא להכין רשימה מקיפה ומפורטת אשר כוללת בתוכה את כל מה שאתם צריכים לדאוג לו לקראת המסיבה ולתכנן את העלות של כל דבר שכזה – חישוב העלות הכוללת תאפשר לכם להבין מהו סכום הכסף אותו תדרשו להציע.

• בחירת המקום המתאים

אם יש לכם בית מספיק גדול או שיש למישהו מהקרובים לכם בית גדול והוא מוכן לנדב לכם אותו לטובת המסיבה – דבר זה יכול לסייע לכם לחסוך סכומים גבוהים של כסף.
יחד עם זאת, אם אין לכם את האפשרות הזאת, תצטרכו לבחור בלוקיישן המתאים זה יכול להיות: אולם עירוני, מסעדה ואם מזג האוויר מאפשר תוכלו גם לבדוק את האפשרות לערוך מסיבה בטבע (בחוץ הים או אפילו ביער)..

• דגש על הכיבוד

הכיבוד אשר יוגש תלוי מאוד בסוג המסיבה. אם החלטתם על מסיבת ריקודים ואתם מבקשים להגיש רק כיבוד קליל, תוכלו להסתפק בשתייה, חטיפים, עוגה ואולי פלטת ירקות ומאפים.
לעומת זאת אם אתם רוצים לפנק את האורחים בארוחה של ממש, תוכלו או להזמין שירותי קייטרינג או לעשות הזמנה ממסעדה או פשוט להכין אוכל בעצמכם – ואז עליכם לקחת בחשבון שצפויה לכם עבודה לא פשוטה אשר כוללת הכנה שת התפריטים, רכישת המצרכים, הכנת האוכל וכמובן, טיפול בשלבים המאוחרים יותר בפינוי ובניקוי של הכלים בהם תשמשו לצורך המטרה..

• תכנים ופעילויות

בכדי שהאורחים ייהנו ושהמסיבה תהיה ייחודית וחווייתית חשוב לדאוג לפעילויות ולתכנים. עכשיו, באפשרותכם לבחור במפעיל מתאים כמו: תקליטן מקצועי אשר יגיע עם כל הציוד הנדרש עבור מסיבת ריקודים, בדרן, מנחה של סדנאות ועוד..
אפשרות נוספת היא פשוט לתכנן את הפעילויות בעצמכם – תוכלו להשיג ציוד איכותי למוזיקה ולנגן אותה בעצמכם, להכין משחקי חברה או לתכנן כל פעילות אחרת אשר בכוחה להפוך את המסיבה לסיפור הצלחה.
כמובן, שניתן לוותר על הפעילויות ולתכנן מסיבה אשר תתבסס בעיקר על מינגלינג ושיחות בין האורחים..