חשד: עזר בנשיאת שקיות המצרכים וגנב כרטיס אשראי מבת 74

המשטרה עצרה שני צעירים וגבר נוסף מהאזור בחשד של קבלת דבר במרמה, הונאה בכרטיס אשראי של אישה 74 מקיבוץ בעמק יזראעל וגניבה

לפני כשבועיים ביצעה אישה בת 74 מקיבוץ בעמק יזרעאל קניות ברשת מזון במגדל העמק. בתום הרכישה, היא פנתה לרכבה. בדרך למכונית בחור צעיר הציע לה עזרה בנשיאת שקיות המצרכים.

בהגיעם לרכב ומבלי שהאישה תבחין גנב הצעיר את ארנקה שהכיל מסמכים וכרטיס אשראי של בן זוגה בן ה-91 המתגורר אף הוא בקיבוץ בעמק יזרעאל.
בסמוך למועד הגניבה בוצעה רכישה בעסקה טלפונית באמצעות כרטיס האשראי שנגנב. על פיד החשד בוצעה רכישה של מכשיר אייפון 7 מתקדם דרך חברת הסלולאר פלאפון. מחירו של מכשיר שכזה: 4,400 שקלים.
בפעילות סמויה שבוצעה על ידי השוטרים עלה כי בוצעה קנייה באמצעות כרטיס אשראי גנוב ובבדיקה מול חברת האשראי התברר כי הוזמן מכשיר טלפון שאמור להישלח לקונה במגדל העמק.

סנ"צ אייל קהתי מפקד תחנת מגדל העמק
סנ"צ אייל קהתי מפקד תחנת מגדל העמק

ביום רביעי שעבר, בשעות הצהריים, התחזה שוטר לשליח החברה והגיע לכתובת המשלוח. לאחר שהעביר את החבילה לחשוד, צעיר בן 24 ממגדל העמק, הודיע לו השוטר על מעצרו. בנוסף, בחיפוש שביצעו השוטרים בדירה סמוכה נעצר חשוד נוסף, בן 20, אף הוא תושב העיר. בדירה נתפסו המסמכים וכרטיס האשראי שנגנב. בהמשך נעצר חשוד נוסף בן 42 ממגדל העמק שעל פי החשדות היה שותף לעבירות שבוצעו.
מעצרם של השלושה הוארך בשבוע שעבר בבית משפט השלום בנצרת בשלושה ימים. הם חשודים בעבירות של קבלת דבר במרמה, הונאה בכרטיס אשראי וגניבה.

"אני שמח שהצלחנו לעצור אותם לפני שיפגעו במבוגרים תמימים נוספים", אמר מפקד תחנת מגדל העמק, סנ"צ אייל קהתי, בסיום הארכת מעצרם.