ח"כ חיים ילין: "הקמת שדה תעופה אזרחי ברמת דוד תהיה אסון"

חבר הכנסת חיים ילין מ"יש עתיד" ירה לכל החזיתות בביקור ביקנעם.  "הממשלה מתעסקת בשרידות פוליטית, מזינה את התושבים ולא משרתת את הציבור", אמר ילין במפגש

ביום חמישי האחרון התארח ח"כ חיים ילין ביקנעם במסגרת פרויקט "אצלי בסלון". מדובר בפרויקט שמטרתו להפגיש בין אזרחים לחברי הכנסת של מפלגת 'יש עתיד'. במפגש שנערך בבית משפחת שייניס נכחו עשרות תושבים המתגוררים בעיר. "ממשלת ישראל מעכבת יישום החלטות ממשלה לטובת הציבור בגלל בעיות פוליטיות ומי שנפגע הם התושבים. לא אאפשר שהתושבים יהיו בני ערובה של שרי ממשלת ישראל", אמר ח"כ ילין והוסיף: "הממשלה מתעסקת בשרידות פוליטית, מזינה את התושבים ולא משרתת את הציבור.
אנחנו לעומת הממשלה, עובדים כל יום למען הציבור. חברי הכנסת של יש עתיד ממשיכים לפגוש אנשים כמו שאנחנו נפגשים פה היום. עכשיו אני לא חושב על תוצאות הבחירות האחרונות או הבאות, אני מסתובב ברחבי המדינה ומדבר עם הציבור כי אני חושב ומאמין שביבי זו לא גזירת גורל ואפשר גם אחרת."

• ילין: "אסור לאפשר פגיעה באורח החיים של תושבי הצפון"

במענה לשאלה על עמדתו של ח"כ ילין לגבי הקמת שדה תעופה אזרחי בצפון אמר: "אסור לאפשר פגיעה באורח החיים של תושבי הצפון. הקמת שדה תעופה אזרחי ברמת דוד תהיה אסון. ממשלת ישראל חייבת להקים את שדה התעופה בנגב למען רווחתם של תושבי הצפון והדרום. יחד עם ראש רשויות ובשיתוף פעולה עם ראש מטה 'יש עתיד' ביקנעם, אני פועל לשינוי ההחלטה."
בסיום הערב הודה ח"כ ילין לקהל שהגיע ואמר: " אנחנו נמשיך להיות בכל מקום שיקבלו אותנו נקשיב, נשמיע, נתווכח, נוכיח שאפשר גם אחרת." צחי דקל, חבר מועצת העיר יקנעם וראש מטה 'יש עתיד' בעיר: "היה מפגש מצוין. חיים איש מקסים וחשוב מאד ליקנעם במניעת הקמת שדה התעופה בעמק יזרעאל."