חיזוק ספורטיבי: בגלבוע מארחים כדורגלנים וכדורסלנים צעירים מק"ש והגליל העליון

רוח הגלבוע במיטבה: שחקני כדורגל וכדורסל צפוניים מקרית שמונה והגליל העליון זוכים למרחב בטוח ואקטיבי בגלבוע- במטרה לשמר שגרת אימון בצל הלחימה

זמן קצר לאחר ההתאוששות ממתקפת חמאס בשביעי לאוקטובר, החלו במועצה וביישובים בפעילות תמיכה והתגייסות עבור החיילים והמפונים מדרום וצפון.
לצד ההירתמות מחממת הלב במעוצה בוחנים כל העת כיצד ניתן לסייע לקהילות כאלה. במסגרת זו נרתם מועדון הכדורגל הפועל תחת המועצה לסייע לכדורגלנים צעירים מקרית שמונה.
במועצה ציינו כי בין המתארחים גם מאמן קבוצת הנוער של עירוני קריית שמונה, שחקן העבר המוערך אדריאן רוצ׳ט, שזכה עם קבוצתו (מקריית שמונה) באליפות ועוד שלל גביעים במרוצת השנים. מעבר לרוצ'ט, מועדון כדורגל גלבוע, אותו מנהל מקצועית רפי בוסקילה, אירח גם את בנו הצעיר של אדריאן ועוד מספר שחקנים נוער מקריית שמונה ומאזור הגליל העליון, זאת על מנת לשמר שגרת אימון, בצל האירועים הביטחוני. זכי אהרוניאן, מנהל המועדון, היה בין האנשים שחיברו בין השחקנים ורוצ׳ט בעצמו.
״כמועדון אנו שמחים לארח שחקנים מיישובי הצפון ונותנים להם כאן בית חם להשלים אימונים", מספר בוסקילה. "מעבר לכך, אנחנו שמחים לארח את אדריאן, שעשה דבר או שניים בכדורגל שלנו. הוא לוקח חלק פעיל בהעברת האימונים וצפוי להמשיך להעביר האימונים גם בשבועות הקרובים. כולנו תקווה שהימים הללו יחלפו מהר ונחזור לשגרה".

שחקני מועדון הכדורסל גלבוע מעיינות עם שחקני מחלקת הנוער של גליל עליון
שחקני מועדון הכדורסל גלבוע מעיינות עם שחקני מחלקת הנוער של גליל עליון

• "אנו מודים על הזכות הגדולה"

לצד פעילות מועדון הכדורגל, גם מועדון הכדורסל תרם את חלקו בפעילות מרגשת שכללה שותפות אמיצה עם מחלקת הכדורסל בגליל העליון. במסגרת זו חדרי האקדמיה של המועדון מהגלבוע משמשים כבית לתושבי הגליל העליון והמערבי שפונו מביתם. ולא סתם בית, אלא בית חם ואוהב שמעניק סיוע לכל צורך שעולה. לא רק זאת, בשבועיים האחרונים התארחו בגלבוע, מספר קבוצות תחרותיות של מחלקת הכדורסל הצפונית, למגוון מחנות אימונים איכותיים המשלבים אימונים מקצועיים וכושר ובעיקר מסגרות בהם זוכים לקבל ילדי הגליל העליון, את הלב הרחב ורוח הגלבוע המרגשת. לירן וינקור, מנכ"ל המועדון: "רק להגיד תודה לילדי וצוות האקדמיה שבשבועיים האחרונים אירחו, יחד עם חברי תל יוסף, את תושבי הגליל עליון והמערבי. אנו מודים על הזכות הגדולה גם לשלב ילדים מכלל הגילאים מיישובי הצפון והדרום באימוני הקבוצות שלנו".