חופשה משתלמת בטבריה בעונת החגים

בעונת החגים רבים מאיתנו מחפשים אחר יעד אטרקטיבי לחופשה משפחתית או זוגית, והשנה כדאי לשקול ברצינות לצאת בחופשה בצפון הארץ, בפרט בטבריה והסביבה. לאזור המון מה להציע, ובטבריה עצמה ניתן למצוא אפשרויות לחופשה משתלמת במיוחד.
צילום: איה בן עזרי

אילו אפשרויות לחופשות משתלמות במיוחד ניתן למצוא בארץ, וכך לקצץ משמעותית את המחיר של החופשה לכולם? מה ניתן למצוא ספציפית בטבריה, ומדוע מדובר באחד היעדים המומלצים לנופש בארץ ספציפית השנה?

• כל הקודם זוכה ודילים למקדימים להזמין – חופשה משתלמת במיוחד בטבריה ובארץ בכלל

בכל הנוגע לחופשות משתלמות במיוחד, אליהן תוכלו לצאת עם כל המשפחה וללא צורך בהלוואה ייעודית או שבירה של תכנית חיסכון, כדאי מאוד להכיר את האפשרות של חופשות למקדימים להזמין, הידועות גם כ"כל הקודם זוכה". הכוונה היא לחופשות בבתי המלון המובילים והמפנקים ביותר בארץ (הן בטבריה עצמה והן באילת, ים המלח ויעדי נופש מרכזיים נוספים בארץ) אותן ניתן (ומומלץ) להזמין זמן רב יחסית מראש – כמה חודשים במקרים מסוימים. עבור ההסכמה שלכם להתחייב למועדי החופשה ולהזמין אותה מספיק זמן מראש, מוכנים בתי המלון להעניק הנחות משמעותיות ביותר. הוודאות בנוגע להזמנות זמן רב מראש שווה להם את זה, ואנחנו יכולים להרוויח מכך בגדול. כך, ניתן למצוא דילים לטבריה למקדימים להזמין, כמו גם ביעדים אחרים, במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים הרגילים עבור אותה עונה.
מבחינתנו, כלך שנדרש זו הסכמה על מועד החופשה מספיק זמן מראש. אז קדימה – פתחו את היומן או לוח השנה והחליטו על תאריך בו תוכלו לקחת חופש מהעבודה ולהוציא את הילדים מבית הספר (או שמדובר על תאריכים של מועדים וחופשות בכל מקרה). זה כל מה שזה מצריך מכם. בתמורה, תקבלו חופשה חלומית ומפנקת במחיר אטרקטיבי במיוחד, מהסוג שלא רואים בכל יום בישראל…

• דילים לטבריה – מה יש לנופש בעיר להציע לנו?

השנה נרצה כאמור להמליץ במיוחד ספציפית על נופש בטבריה, בין אם מדובר בדיל למקדימים להזמין ובין אם נזכרתם יחסית ברגע האחרון.
למה טבריה? לא חסרות סיבות – הנוף המרהיב של הכנרת והקרבה לחוף ולמים, האווירה המיוחדת והנופים של הגליל העליון ורמת הגולן, האפשרות לנפוש בבית מלון הכל כלול וליהנות מאירוח מפנק במיוחד (ובמקרים מסוימים אף ליהנות מפארק מים במלון עצמו!…), כמו גם המרחק המושלם של טבריה ממרכז הארץ – ניתן להגיע לעיר בנסיעה של פחות משעתיים ממרכז הארץ, ועדיין ליהנות משקט ושלווה פסטוראליים של אזור הצפון והרמה.
השנה מומלץ במיוחד לנפוש בטבריה בגלל החורף הגשום הקודם שעבר עלינו. מפלס הכנרת גבוה יחסית והרחצה במים מרעננת ומהנה במיוחד. גם טיולים במקורות מים בסביבה לא חסר, והשנה חלקם פעילים ויש בהם זרימה גם לכל אורך הקיץ והשנה. הסביבה המושלמת לנפוש, לטייל, להירגע וליהנות בארץ בתקופת החגים הבאה עלינו לטובה.

מתכננים חופשה בטבריה? הזמינו דילים לטבריה במחירים שאסור לפספס באתר פתאל על הזמן