חופשה מרעננת למשפחה בצפון

בישראל חם לאורך מרבית השנה, וגם בעונות החגים מדובר בתקופה מצוינת לצאת לחופשה מרעננת במלונות בצפון הארץ, חופשה שתכלול לא מעט אינטראקציה מהנה עם מקורות מים קרירים. כך תתכננו את החופשה המרעננת האולטימטיבית בצפון, כזו שאף אחד מבני המשפחה לא יוכל להישאר בה אדיש.
צילום: איה בן עזרי

קיימות כמה דרכים שונות להפוך חופשה בצפון למרעננת ומלאת מים, החל מביקור במעיינות ונחלים וכלה בשהייה במלונות עם פארק מים. אפשרויות שכדאי בהחלט להכיר –

• מלונות עם פארק מים בצפון – החופשה המרעננת המושלמת, ללא צורך לצאת מהמלון

אחת הדרכים הפשוטות והנוחות ביותר לארגן לעצמכם ולמשפחתכם חופשה מרעננת ומלאת מים בצפון היא פשוט לשהות במלונות עם פארק מים, וניתן למצוא כמה וכמה כאלו בישראל. בצפון מדובר בדרך כלל במלונות באזור הכנרת ובטבריה, הכוללים גם מגלשות מים שכל ילד או נער (כמו גם לא מעט מבוגרים…) ייהנו מהם ולא ירצו לרדת. מלונות עם פארק מים מהווים את היעד המושלם לחופשת קיץ מרעננת, מכיוון שהם מספקים לנו את כל מה שאנחנו צריכים ויכולים לרצות מחופשה, בלי שנצטרך אפילו לעזוב את המלון ולהתחיל בנסיעות. כמובן שבצפון יש המון מסלולי טיולים ומקורות מים טבעיים ומרעננים בהם ניתן גם כן לבקר, אך איננו מוכרחים לעשות זאת במידה ואנו מעוניינים בנופש ומנוחה נטו. במקרה של מלון עם פארק מים בטבריה, הממוקמת ממש על חוף הכנרת, ניתן לרדת לחוף וליהנות גם מרחצה בכנרת ללא כל צורך בנסיעות או סידורים נוספים ומיוחדים.

ניתן למצוא בארץ עוד כמה וכמה מלונות עם פארק מים, דוגמת אלו שבאילת. בין אם מתכננים נופש בצפון או בדרום, קיימות אפשרויות בתחום החופשות המרעננות והרטובות…

פעילויות אפשריות נוספות לחופשה מרעננת בצפון

מלבד לפארק המים של המלון עצמו, לא חסרים מקומות לנסוע אליהם בצפון, ופעילויות להשתתף בהן, אשר יהיו מרעננות בפני עצמן. כמובן שהנחלים של הגליל העליון ורמת הגולן מהווים יעד מתבקש במקרה בו מעוניינים להתרענן ולהתרחץ במים קרירים ונעימים. בגליל העליון ניתן לשלב את החופשה גם עם פעילות מים מרעננת מסוג זה או אחר, בפרט שייט קייקים או רפטינג בנהר. הזדמנות מצוינת להעביר כמה שעות טובות עם כל המשפחה בפעילות שתעניין ותרגש את כולם, וכמובן תכלול גם לא מעט רחצה ושכשוך במי הנהר המרעננים והקרירים.

במידה ומטיילים גם בגליל המערבי ניתן כמובן להגיע לחוף הים, בפרט חוף אכזיב או חוף בצת הסמוכים לנהריה ולראש הנקרה. רצועת חוף ארוכה ויפיפייה הכוללת גם טיילת חדשה ארוכה הנפרסת לאורך קילומטרים רבים (מאזור ראש הנקרה ועד למושב שבי ציון הדרומי לנהריה), בה ניתן לטייל בנעימות בשעות אחר הצהריים.
לסיכום, לא חסרות אפשרויות לחופשת מים מרעננת, הן במלונות עם פארק מים וכד' והן בביקור במקורות מים טבעיים. גם לאורך עונת החגים, זו עדיין אחת החופשות המהנות ביותר אליהן אפשר לצאת כל המשפחה יחד.

להזמנת מלונות בצפון היכנסו לאתר הבית של רשת מלונות פתאל

 

חופשה נעימה!