חופשה באילת – מה כדאי לעשות ולא לפספס וכיצד מממנים את זה?

אילת מאז ומתמיד הייתה אחד מיעדי התיירות והנופש המובילים והמבוקשים ביותר בישראל, ולא בכדי – מדובר ביעד מעניין ואקזוטי ממספר בחינות שונות, מקום מושלם לחופשות ונופשים לכל אורך השנה. בעוד חופשות באילת (ובארץ בכלל) נהיו יקרות בשנים האחרונות, ישנן כמה אפשרויות שיכולות לסייע לנו למצוא נופשים משתלמים במיוחד בבירת התיירות הדרומית שלנו. צילום: איה בן עזרי

בעת חופשה באילת – מה כדאי מאוד לראות, לעשות ולא לפספס, על מנת לקבל את מלוא החוויה הייחודית שיש לאילת להציע? כמו כן – מהן האפשרויות למציאת חופשה או נופש זולים ומשתלמים באילת, אפילו בעונות יחסית מבוקשות?

• דילים לאילת מסוגים שונים – כדאי להכיר

נתחיל עם הדרך למצוא נופש בר מימון באילת, שיאפשר לנו לראות ולעשות את כל הטוב שיש לעיר התיירות הזו להציע – על מנת שלא לשלם מחירים גבוהים מדי עבור הנופש, שווה להכיר כמה מהאפשרויות העיקריות שמציעות רשתות התיירות והמלונאות הגדולות של מבצעים ודילים לאילת, כאלו אשר עשויים להוזיל את עלות החופשה בעשרות אחוזים.
דוגמה טובה לכך היא דילים לאילת למקדימים להזמין – בתמורה לסגירה מוקדמת של מועד החופשה (כמה חודשים טובים מראש) ניתן הרבה פעמים למצוא מבצעים והנחות משמעותיות ביותר. פשוט חפשו אחר "דילים לאילת למקדימים להזמין".

דוגמה נוספת היא הפוכה במובן מסוים – מבצעים ודילים של הדקה התשעים. כאן מדובר בהזמנה של חופשה בהתראה קצרה, לפעמים קצרה מאוד. ממש ימים ספורים לפני מועד החופשה עצמו. במקרים אלו בתי המלון מעוניינים לאכלס חדרים שלא נמכרו או בוטלו ברגע האחרון, ולכן מוכן להוריד את המחיר.
קיימות אפשרויות נוספות של מבצעים ודילים לאילת ששווה לבדוק עם רשתות התיירות. בכל מקרה, אלו יכולים להוזיל עבורכם את עלות החופשה באילת בעשרות אחוזים.

• מה אסור לפספס כשמגיעים לחופשה באילת?

אז מצאנו את הדיל שלנו, הגענו עם בן/ת הזוג או כל המשפחה לבית המלון באילת, התמקמנו ואנחנו מוכנים למה שיש לעיר להציע לנו. מה מומלץ מאוד לעשות ואסור לפספס?
ובכן, כמובן שאת הבריכה של בית המלון והאטרקציות השונות שהוא אולי מציע לילדים, אך זה לא העיקר בחופשה באילת. הדבר המעניין והמיוחד ביותר באילת הוא כמובן הים שלה – ים סוף. שוניות האלמוגים הייחודיות של ים סוף הולכות ונעלמות במהירות, ושווה להגיע לחופשה עם הילדים כדי שיספיקו לראות את פלא הטבע הזה בצורה בה לא ניתן למצוא אותו כמעט באף מקום בעולם. שמורת אלמוג היא המקום המתבקש לשנרקל בו, והמעוניינים יכולים להתנסות גם בצלילה עם בלונים.
גם טיול בהרי אילת הגובלים בעיר יכול להיות מיוחד במינו, וישנם מספיק מסלולים קצרים, קלים ונגישים אליהם ניתן לצאת לכמה שעות של הליכה נעימה כל המשפחה יחד.
כמובן שגם בילויים, מסעדות וכיוצ"ב לא חסר באילת, כאן כבר כל אחד וההעדפות שלו… עבור הילדים, שווה אולי לבקר בקניון הקרח החדש יחסית, הכולל משטח גדול של החלקה על הקרח ממש בין כל החנויות.

היכנסו להזמנת חופשה משתלמת באתר פתאל על הזמן >>