חדש: מעבדת אפוסתרפיה במחלקת אורתופדיה ושיקום במרכז הרפואי "העמק" בעפולה

בשורה לאנשים בעמקים הסובלים מכאבי קרסול, ברכיים, מפרקי ירך וגב. תוכלו לקבל את הטיפול באפוסתרפיה, שקנה לו מעריצים במרכזי בריאות בחו"ל ובארץ במחלקת אורתופדיה ושיקום במרכז הרפואי "העמק" בעפולה

אפוסתרפיה היא שיטת טיפול חדשנית ומהפכנית המקלה באופן דרמטי על הסובלים מכאבי קרסול, ברכיים, מפרקי ירך וגב. הטיפול, שהומצא לפני קצת יותר מעשור ע"י שני רופאים ישראלים, כבר קנה לו אוהדים ומעריצים במרכזי הבריאות הגדולים והחשובים בארצות הברית, אנגליה וסינגפור.
בישראל פועלים שישה מרכזי טיפול שבהם פועלות מעבדות אפוסתרפיה והבשורה החשובה היא שמעבדה שכזאת החלה לפעול גם במחלקת אורתופדיה ושיקום במרכז הרפואי "העמק" בעפולה, שבראשה עומד הפרופ' נמרוד רוזן. במעבדה מתבקש המטופל לצעוד על שטיח ממוחשב המנתח את הליכתו ובעזרת התהליך מתאימים לרגליו נעלי אפוסתרפיה שבהן נמצא סוד הטיפול.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גם אנשים הסובלים שנים ארוכות מבעיות אורתופדיות שונות ועברו ניתוחים קשים וטיפולים אחרים מגלים לפתע כיצד אפוסתרפיה מקל עליהם באופן דרמטי.
איציק גזית בן ה- 64 מאפיקים שבעמק הירדן עבר לפני מספר שנים תאונת דרכים קשה, שבה ריסק את אגן הירכיים. לאחר טיפול ממושך בבית החולים ושיקום ארוך, חזר איציק לקיבוץ כשהוא נאלץ להיעזר בקביים על מנת ללכת. טיפולים וניסיונות שונים לשפר את הליכתו לא הועילו וכך הגיע ספקן למרכז טיפול אפוסתרפיה וחייו השתנו. חודש וחצי לאחר מכן נפרד איציק מהקביים לתמיד ושב ללכת בכוחו עצמו – "כמעט כמו פעם" לדבריו.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|