חדש: "הטאבלטיול"- אפליקציה לליווי טיולים לימודיים

הן נחמי ברמי וחי'ה פגורי – מורות מבית הספר חב"ד אביטל שבתענך הציגו תוצרים ייחודים שפיתחו בפני צמרת משרד החינוך

באולם רוטשילד במשרד החינוך בירושלים התקיימה לפני כחודש השקה של תערוכת מוצרים שפותחו על ידי עובדי הוראה יזמים במסגרת התכנית הארצית "מאיצים בחינוך".
התערוכה נפתחה במעמד מנכ"לית המשרד מיכל כהן ומנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון שנפגשה עם כל היזמים נציגי מחוז הצפון ושוחחה עמם תוך שהם מדגימים בפניה את התוצרים שפיתחו. את היזמים הובילו בתהליך הפיתוח מנהלי מרכזי פסג"ה ורכזי המאיצים. היזמים קיבלו הנחייה אישית על ידי מומחים.  דובר משרד החינוך במחוז דויד גורלי ציין כי את מחוז הצפון ייצגו חמישה עובדי הוראה יזמים שפיתחו מוצרים פדגוגיים כגון אפליקציות, משחקים, ערכות ויומן מסע. שתיים מהיזמיות הן נחמי ברמי וחי'ה פגורי – מורות מבית הספר חב"ד אביטל שבתענך בהנהלתה של רחל קיל  שהציגו את הפיתוחים שלהן במהלך הטקס. השתיים ייצגו בכבוד את בית ספר חב"ד ממנו צמחו עם תרבות יזמית וכן את חממת הפיתוח במרכז פסג"ה נצרת עילית בניהולה של איריס סער. המורה נחמי ברמי פיתחה לומדה מתוקשבת במדעים מותאמת למגזר החרדי, המורה חיה פגורי השיקה את טאבלטיול-אפליקציה לליווי טיולים לימודיים.

"אנו מלאי גאווה על הזכות שנפלה בחלקנו שצמחו בבית ספרנו מורות עם חשיבה יצירתית יזמית. מאחלים להן הרבה הצלחה ושימשיכו לתרום לסביבה ולעולם ולקדש שם שמים", אמרה קיל.