חגיגה קולינרית בעפולה: השבוע פסטיבל הבירה ייצא לדרך

פסטיבל הבירה השלישי בעפולה שיתקיים בימים רביעי וחמישי (2-3.8) ויציע עשרות סוגי בירות, משאיות שפים, זמרים מהשורה הראשונה שצפויים למשוך אלפי מבלים מהעיר ורחבי הצפון. צילום: דוברות עיריית עפולה

עשרות דוכנים של סוגי בירות, שפים מפנקים בדוכני האוכל, הופעות של DJ'S, מופעים מקפיצים, הופעות מוזיקה יקבלו את פניהם של אלפי תושבים ומבלים שיגיעו השנה לפסטיבל שהכי מזכיר אווירה של חו"ל, פה ממש ליד הבית.
גם השנה כמו שנים עברו, צפוי הפסטיבל לארח לאורך שדרת הפארק, דוכני אוכל של שפים במשאיות 'פוד-טראקס' וברמנים שילהטטו בעשרות דוכנים של סוגי בירות מקומיות ובינלאומיות כאשר את האווירה ירימו די ג'ייס מתחלפים לצד מופעי מוזיקה ענקיים.
הפסטיבל הגדול, שהחל לפני שלוש שנים במתכונתו הנוכחית, נחשב לאחד מרגעי השיא של תכנית הקיץ שכוללת השנה עשרות אירועים לכל הגילאים ומופעי מוזיקה גדולים שנפתחו במופע של הזמרת הכי חמה בישראל נעה קירל, ויינעלו בחודש הבא במופע של הזמר עדן חסון כאשר בתווך יתקיים פסטיבל הבירה ובסוכות פסטיבל האוכל המסורתי.
הפסטיבל שיופק על ידי רשת 'שחקים', אירח בשנה שעברה קרוב לעשרת אלפים תושבים, מקטנים עד גדולים, שהגיעו לחגוג באווירה בלתי נשכחת והשנה, אומרת המפיקה בפועל אמילי זיידל, המספר צפוי אף לעלות.

אלפים צפויים לבקר בפסטיבל הבירה שיתקיים השבוע בימי שלישי ורביעי (2-3/8/23)
אלפים צפויים לבקר בפסטיבל הבירה שיתקיים השבוע בימי רביעי וחמישי (2-3/8/23)

ראש העיר אבי אלקבץ, מאר: "מדי שנה אנו רואים אלפי התושבים מגיעים לפסטיבל ומרגישים חו"ל ממש ליד הבית וזה מראה לנו שאנחנו בכיוון הנכון. רבים מהתושבים ביקשו שנקיים את הפסטיבל על בסיס קבוע ולכן אנו ממשיכים את המסורת של אירועי המדרחוב, הפסטיבלים, מופעי המוזיקה באמפי ועוד בדיוק כפי שתושבי העיר רוצים ומצפים מאתנו".

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|