חברי מליאת עמק המעיינות תומכים באיתמר מטיאש לראשות המועצה

"המכתב מהווה לא רק מחווה משמעותית אלא גם ביטוי לאמון של נציגי ציבור״, אמר מטיאש. צילום: יח"צ

תמיכה משמעותית במיוחד לאיתמר מטיאש במרוץ על ראשות המועצה האזורית עמק המעיינות לאחר שחברי המליאה ונציגי היישובים השונים חתמו על מכתב תמיכה פומבי. מדובר בהצהרה משמעותית מאד מכיוון שכל חבר מליאה מייצג יישוב במועצה. בחותמים נציגי היישובים השונים- קיבוצים, מושבים ומושבה.
במכתב עליו חתמו הנציגים נכתב: "אנו, חברי מליאת מועצה אזורית עמק המעיינות מבקשים להביע את תמיכתנו באיתמר מטיאש כמועמד לראשות המועצה בבחירות הקרובות אוקטובר 2023 ומברכים אותו על הגשת המועמדות למען עתיד העמק. כנציגי הציבור המעורבים בעשייה במרחב אנו מכירים את צורכיה של המועצה ואת האתגרים בפניה היא עומדת במיוחד לאור הפגיעה המתמשכת בתקציב השלטון המקומי לצידו של השלטון המרכזי. אנו סבורים שראש מועצה חדש ראוי שיהיה אדם שמכיר את האתגרים האלה מבפנים וערוך להתמודד איתם במהירות וביעילות מרבית. בשנים האחרונות נפגשנו עם איתמר בשלל פגישות וגילינו אדם רציני בעל כושר מנהיגות והובלת תהליכים. איתמר מדבר את שפת העמק ועובד ביחד עם שותפים רבים להצלחת כל תהליך אותו הוא מוביל. אנו סמוכים ובטוחים שאיתמר בראשות המועצה ישמור על העמק, יפתח ויקדם את המועצה למען תושביה תוך עבודה טובה עם שכניינו מהעיר בית שאן ומהמועצות השכנות״.
מטיאש מסר בתגובה למכתב התמיכה: "המכתב מהווה לא רק מחווה משמעותית אלא גם ביטוי לאמון של נציגי ציבור אשר מעורבים רבות ומשפיעים על הנעשה במועצה, ומכירים היטב את האתגרים מולם אנו ניצבים. זוהי הצהרת כוונות משמעותית במסע לראשות המועצה ואני מודה לחברי המליאה על התמיכה. אמון ושותפות מהווים את הבסיס האיתן ביותר לצמיחה והתחזקות, לעבודה משותפת ולהצלחה של כולנו. ביחד נעשה טוב ונחזק את את העמק שלנו".