"זו הייתה התלבטות והחלטה מאוד לא קלה"

אחרי 15 שנים: יורם קרין, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות הודיע כי הוא קיבל החלטה שלא להתמודד על קדנציה נוספת. צילום: יריב קריסטל

יורם קרין, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות הודיע היום כי החליט שלא להתמודד בבחירות הקרובות לקדנציה רביעית בראשות המועצה.
באגרת שנשלחה לשותפים, חברים לדרך ולתושבים כתב: "ב – 31 באוקטובר 2023 יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות וגם למועצה האזורית שלנו. ביום זה אסיים 3 קדנציות מלאות בראשות המועצה האזורית עמק המעיינות, ולאחר כהונה של 17 שנים, שנתיים מהן כסגן ראש המועצה ו – 15 שנים בתפקיד ראש המועצה, החלטתי שלא להתמודד לקדנציה נוספת, ולסיים את תפקידי".
בשנה האחרונה קרין התלבט מאוד בשאלה האם להמשיך לקדנציה נוספת או לסיים. אל פתחו הגיעו פניות רבות מעמיתים, שותפים, חברי מליאה, נציגי ישובים ותושבים רבים, בקריאה להמשיך ולהנהיג את המועצה. "זו הייתה התלבטות והחלטה מאוד לא קלה, אזרחית, ציבורית ואישית", הוסיף קרין: "זכיתי להוביל את העמק, כשלצידי שותפים רבים וטובים לדרך. הובלנו יחד תוכניות ששינו את פני המרחב, שהפך להיות מקום המהווה השראה לרבים מכל רחבי הארץ. בשנים אלו עמלנו לבנות אמון וסולידריות בין כול הישובים והתושבים במרחב האזורי, ובין העמק והעיר השכנה והשותפה שלנו, ועל כך אני גאה במיוחד. בעת הזו אני מרגיש שזה הזמן להמשיך הלאה ולאפשר לכוחות פנימיים טובים להמשיך בדרך, ואני מקווה שאוכל להמשיך ולהשפיע במרחב הציבורי, המוניציפלי והאזורי גם בהמשך. כולי תקווה כי מערכת הבחירות אשר תחל בוודאי בקרוב, תתנהל ברוח העמק וערכיו, תוך שמירה על תרבות השיח והדיון, וכבוד האדם באשר הוא. את החודשים הבאים נקדיש להמשך קידום תכניות העבודה והפיתוח אשר קבענו לעצמנו ולהמשך עשייה."