"זהו יום חג – אני מתרגשת להיות כאן"

שרון רופא אופיר, יו"ר מטה הנשים של ישראל ביתנו, פתחה את שנת הלימודים בבית הספר ארזים ברמת ישי. צילום: אפי שריר

חברת הכנסת שרון רופא אופיר, יו"ר מטה הנשים של ישראל ביתנו, פתחה את שנת הלימודים בבית הספר ארזים ברמת ישי. ראש המועצה עופר בן אליעזר סייר עם ח"כ רופא אופיר בין הכיתות שיתף אותה בהשקעה של מעל תשעה מיליון ₪ שנעשתה בשנה החולפת בשדרוג מערכת החינוך והפיכת המוסד החינוכי לשני בתי ספר הפועלים זה לצד זה, "ההשקעה הרבה שלכם ניכרת מכול פינה ומרחב לימודי שהקמתם. אני שמחה שהצלחנו למנוע שביתה והגענו עם הסכם היסטורי לפתיחת שנת הלימודים".
מאות הורים נרגשים ותלמידים מילאו את אולם הספורט בטקס פתיחת שנת הלימודים, ח"כ רופא אופיר שהוזמנה לבית הספר כאורחת של ראש המועצה עופר בן אליעזר ביקרה בכיתות א', התרשמה מהפינות המיוחדות שהוקמו, מרחבי הלמידה החדשים ובית הספר שדות שהוקם בסמוך לבית הספר ארזים, "ההשקעה והאכפתיות שלכם הם הבסיס לחינוך מצוין, ולמערכת שמציבה את התלמיד במרכז", אמרה רופא אופיר, בטקס ברכה את התלמידים הנרגשים, צוות ההוראה, וההורים,
"ה 1/9 זהו יום חג אני מתרגשת להיות כאן. היום אתם יוצאים למסע של 12 שנים שמתחיל כאן, מסע שילמד אתכם קרוא וכתוב אך לא רק גם יעצב את הזהות שלכם, מכאן תצמח המנהיגה הבאה, מכאן יצמח הרמטכ"ל הבא, ראש המועצה, תקבלו את הכלים לחלום להגשים ולהיות בעתיד כל מה שתבחרו. נלחמנו בשבילכם התלמידים, בשבילכם ההורים וגם בשבילכם המורים לתגמול ראוי, שקט נפשי ואיכות הוראה שמתאימה למאה ה21 אנחנו מאמינים בכם ואני בטוחה שצוות ההוראה של בית הספר ידע ללטש בכול אחת ואחד מכם את היהלום הגלום בו".
ראש מועצת רמת ישי עפר בן אליעזר: "שנת הלימודים ברמת ישי נפתחה בצורה חלקה. השקענו תשעה מיליון בשדרוג מערכת החינוך לרווחת והנאת התלמידים. אני מודה לח"כ שרון אופיר רופא שהגיעה אלינו לרמת ישי ביום הראשון ללימודים וכיבדה אותנו בנוכחותה".

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|