"זהו הישג מרשים לעבוד בחברת בנייה בינלאומית"

סיפור הצלחה: ואיל סביחאת, סטודנט בסוף התואר ללימודי הנדסה אזרחית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל חתם על חוזה עבודה בחברת "בסט בנייה".
צילום: דוברות המכללה

ואיל סביחאת, 23, תושב הכפר סלם, הוא סטודנט שנה שנייה במגמת הנדסת בניין במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
טרם שהגשים את חלומו ללמוד לתואר הנדסאי עבד ואיל בעבודות בנייה מזדמנות, כעת, לאחר שסיים את שעות הפרקטיקום, הפרויקט המעשי בחברת בסט בנייה, חתם על חוזה עבודה בחברה בתפקיד מהנדס ביצוע.
"מאוד שמחתי על ההחלטה של החברה לשלב אותי באחד מן הפרויקטים שהיא מבצעת, לאחר שסיימתי את הפרקטיקום", אומר ואיל ומוסיף, זכיתי ללמוד במכללה שהיא כמו בית ומשפחה, צוות מעולה, הנהלה מעולה ובעיקר סטודנטים רציניים".
מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל ברכה את ואיל על הצטרפותו לחברה בינלאומית מובילה בתחום הבנייה ואמרה: "אני שמחה מאוד על היותנו מהמכללות המובילות אשר החלו לבצע פרויקטים מעשיים של מה"ט. השתלבותו של ואיל בעבודה בחברה לאחר שזיהו את איכויותיו בפרקטיקום היא סנונית המבשרת על בוא האביב. אני שואפת ומאמינה כי סטודנטים נוספים יתקבלו בכבוד רב בחברות בנייה נוספות."
סיגל גופר סגנית מנהלת בית הספר להנדסאים מוסיפה: "ענף הבניה בישראל הנו גרום מרכזי בכלכלת המדינה. מגמת הנדסה אזרחית משלבת בין מקצועות התכנון, ניהול, ביצוע ופיקוח על פרויקטים בכל תחומי הבניה. מטרת פרויקט הגמר להביא לידי ביטוי את יכולתו של הסטודנט לעשות אינטגרציה של כל הנושאים שנלמד ולגלות בקיאות בחומר אותו למד. פרקטיקום הנו פרויקט גמר הנעשה בשיתוף פעולה עם תעשיית ענף הבנייה. במסגרתו מקבלים הסטודנטים טעימה מהחיים האמיתיים באתר הבנייה מלווים ע"י צוות מקצועי ואפשרות בסופו של התהליך להיקלט למקום עבודה."