השלב האחרון: ועדת פרס החינוך הארצי ביקרה בגלבוע

"אי אפשר היה שלא להתפעם מהיקף העשייה הרחבה, ששזורים באופן מובל ומושכל לכל אורכה בכל גיל", אומר עובד נור ראש המועצה

ועדת פרס החינוך הארצי ביקרה היום בגלבוע במסגרת השלב האחרון לבחירת הרשות המצטיינת לשנת תשפ"ג.
תכנית האירוח המרשימה בכתף שאול, כללה הצגת כלל הפעילות החינוכית, על כל גווניה והיבטיה, את תפארת מוסדות החינוך יחד עם תפאורות ומיצגים דיגיטליים וטכנולוגיות חדשניות בכל תחומי החינוך, ושלל תכניות ומיזמים חינוכיים שמציבים את הגלבוע בפסגת המצוינות.
ומעל הכל בלטו בני הנוער וילדי הגלבוע- מאות תלמידים, מילדי הגנים ובתיה"ס, בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, שהציגו בפני ועדת פרס החינוך הארצי, רגשו עד דמעות, וסיפרו על חוויותיהם האישיות, ועל המטען החינוכי אותו קיבלו במערכת החינוך בגלבוע אותו יישאו בחייהם העצמאיים.
הועדה עברה בין המיצגים, ובחנה כיצד באים לידי ביטוי חמשת העקרונות החינוכיים בגלבוע, וארבעת ערכי הייסוד בחינוך בגלבוע.
"אי אפשר היה שלא להתפעם מהיקף העשייה הרחבה, ששזורים באופן מובל ומושכל לכל אורכה בכל גיל", אומר עובד נור ראש המועצה. "לראות איך הארגון כולו מגויס בשגרה כמו במועדים הנדרשים-  כל כולו לחינוך. כי באמת כולנו מאמינים ורואים הלכה למעשה בתוצאות המדהימות- החינוך הוא התשובה לכל השאלות!!" עוד אמר עובד נור כי הוא "גאה במועצה שלנו, ובזכות לעמוד בראשה בתהליכים האלה, ואני מודה מעומק הלב לכל העובדים והמנהלים, והשותפים מתוך מוסדות החינוך ומהגופים במרחב, על ההתגייסות המלאה לעשייה השוטפת ובאירוע הזה. שיהיה לנו בהצלחה, אין ראויים מאיתנו!" אמר ראש המועצה בסיום.

במהלך הצגת כלל הפעילות החינוכית. צילום: דוברות משרד החינוך
במהלך הצגת כלל הפעילות החינוכית

מנהלת המחוז סיכמה את הביקור בגאווה העצומה שיש לה על העשייה החינוכית בגלבוע ועל אופן הצגתה, ועל כך שהמועצה באופן מובהק מובילה בכל זירת מיקוד של המחוז- חיים משותפים, חיבור לטבע, חדשנות ושדירת ניהול איכותית באופן שראוי להיות בחזית הליגה הלאומית!
יו"ר ועדת הפרס, הגב' אינה זלצמן ציינה כחוויה לא שגרתית ומעצימה, שחוותה הוועדה לכל אורך הביקור, ומהעשייה העשירה והאיכותית והמגוונת מחד, ומהאיכות המופגנת שמתבטאת ברמת מעורבות חריגה ותומכת מצד הנהלת המועצה, והביטוי המופלא של ערכי החיים המשותפים, והתעוזה לחלום ולהגשים.
זו הפעם הראשונה בה מועמדת מוא"ז הגלבוע לתואר הארצי המכובד, וזאת לאחר שזכתה כרשות בפרס החינוך המחוזי, וגברה בדרך על רשויות איתנות במרחב, וזאת מתוך הוכרה כרשות מובילה בעשיית תהליכים חינוכיים מערכתיים משמעותיים, לאורך זמן ובמגמת שיפור.

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

פעילויות חינוכיות ערכיות ומשמעותיות בעמק יזרעאל

|