הקפיטריה המיתולוגית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל נפתחה מחדש

פרוספר בן חמו, מנהל הקפיטריה אמר: "זהו יום חג עבורי, זו השנה השלושים ושתיים בה אני מפעיל את הקפיטריה לרווחת הסטודנטים, הצוות ותושבי נוף הגליל". צילום: טליה בן סבו

כשפרוספר בן חמו, מנהל הקפיטריה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, פתח מחדש את הקפיטריה המתחדשת והיפה הוא לא ידע עד כמה התגעגע למוסד הקולינרי הוותיק בנוף הגליל, בכל זאת, מדובר פה בשלושים ושתיים שנים של אוכל משובח, שיגרום לאנשים רבים בעיר לזיכרון וגעגוע.
מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה נתנה את ברכת הדרך לפרוספר וציוותו לחדש את המוסד הקולינרי ואמרה: "אין דבר המרחיב את הלב יותר ממסעדה יפה, חדשה, מושקעת ומזמינה על כל המשתמע מכך. הקפיטריה במכללה היא אבן שואבת לסטודנטים וחלק מההווי הסטודנטיאלי.
השילוב המיוחד בין חוויה קולינרית המותאמת לסטודנטים וסטודנטיות לצד הלב הגדול של פרוספר וציוותו הם המתכון המנצח. אני מאמינה שהקפטריה החדשה והמותאמת לעידן זה תהיה לעוד מקום מרכזי לסטודנטים."
פרוספר בן חמו, מנהל הקפיטריה אמר: "זהו יום חג עבורי, זו השנה השלושים ושתיים בה אני מפעיל את הקפיטריה לרווחת הסטודנטים, הצוות ותושבי נוף הגליל. בלב המכללה היפה, המתחדשת נמצאת שוב הקפיטריה על כל המטעמים שאנו מכינים מכל הלב", סיכם.