הפועל עפולה: שלושה שחקנים צעירים הצטרפו לסגל

הפועל עפולה השלימה את הסגל הרחב, לאחר צירוף רוי רונן בן ה-24 שמשחק כשחקן כנף ומגיע לבירת העמק מרמת השרון, עמו מגיעים למועדון החלוץ הצעיר ניל גולדברג בן 22, ששיחק עונה שעברה בבית"ר ת"א, ואלמוג שנקר בן ה- 26, בוגר מחלקת הנוער של עפולה שחוזר ללבוש את מדי המועדון ומגיע מנס ציונה בה היה שותף לעליה לליגת העל, בנוסף עילאי עזר ואיתי אטיאס, שחקני מחלקת הנוער של המועדון חתמו על חוזה ל-5 שנים הקרובות. צילום: דוברות הפועל עפולה

הפועל עפולה תפתח הערב את עונת 2022-23 בביתה באצטדיון הסוכרייה מול אום אל פאחם. למשחק מול אום אל פאחם תתייצב עפולה בסגל מלא, לאחר שהשבוע הצטרפו למועדון שלושה שחקנים צעירים בעמדות שונות, רוי רונן, אלמוג שנקר וניל גולדברג, ושני שחקני נוער חתמו במועדון לחמש שנים.
ראשון החותמים בין השלושה, רוי רונן בן ה- 24, שחקן כנף, שחתם בקבוצה בתחילת השבוע באמצעות סוכנו, סתיו חכמון, החל את דרכו במחלקות הנוער של מכבי והפועל ת״א ממנה הושאל להפועל פ״ת, בהמשך עבר ליריבתה העירונית מכבי פ״ת. לאחר מכן עבר בקריית שמונה, הפועל כפר סבא ואשתקד לבש את מדיה של רמת השרון.
רונן אמר לאחר החתמתו: "שמח להתחיל דרך חדשה במועדון חדש עם תנאים נהדרים, אני רוצה לעבוד קשה ולהחזיר על האמון בי".
אלמוג שנקר בן ה- 26, בוקר מחלקת הנוער של עפולה, המשחק בעמדת הקישור, חוזר לבירת העמק מסקציה נס ציונה במדיה היה שותף לעלייה לליגת העל.

אלמוג שנקר חוזר לכור מחצבתו. צילום: דוברות הפועל עפולה
אלמוג שנקר חוזר לכור מחצבתו. צילום: דוברות הפועל עפולה

שנקר אמר לאחר חתימתו כי הוא שמח לחזור הביתה, והוסיף כי: "הפועל עפולה זה הבית שלי. עברתי דרך ארוכה ואני מאוד רוצה להחזיר על המגרש ולעשות עונה טובה ביחד עם הקבוצה".
כאמור, בנוסף לרונן  ושנקר הצטרף גם החלוץ הצעיר ניל גולדברג בן ה- 22, שמגיע לעמק מבית"ר ת"א. גולדברג, אחיו של שון גולדברג, שנבחו במדי עפולה במשחקי גביע הטוטו, הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א.
גולדברג מסר לאחר החתמתו כי הוא שמח להתחיל דרך חדשה במקום חדש עם אנשים חדשים. ומאוד רוצה להחזיר על האמון בו.
כאמור, בנוסף לשלושת המצטרפים החדשים, עילאי עזר ואיתי אטיאס, שני שחקני נוער צעירים כבני 18 ימשיכו לשחק בקבוצה הבוגרת לאחר שחתמו לחמש שנים.
מנכ"ל המועדון, שמעון פרי התייחס להחתמתו של רונן והמצטרפים הנוספים ואמר כי: "עקבנו אחר השחקן מינואר שעבר, רצינו אותו אצלנו וחושבים שהוא יכול לתרום למועדון הן בפן המקצועי והן בפן החברתי" על החתמתם של שני שחקני הנוער, גולדברג ושנקר אמר: "שמח על החתמתם של עילאי ואיתי, הם שחקנים נהדרים ואנו רואים בהם יסודות ובסיס לשנים הבאות, הם מצטרפים לאפיק כהן וערן אזרד וכעת גם אלמוג שנקור, הצביון העפולאי מאוד חשוב לנו. ניל שחקן נהדר שעבר פציעה לא פשוטה, הוא חוזר לכושר ואני בטוח שהוא יתרום לקבוצה בעונה הקרובה".
המנהל המקצועי של המועדון, יובל שוואט התייחס בנוסף להחתמות ומסר כי: " מיד עם כניסתי לתפקיד, אחת המטרות שלי הייתה לנסות לשלב שחקני נוער בקבוצה הבוגרת, ולהחזיר שחקנים תוצרי מחלקת הנוער שאני חושב שיכולים להתאים למרקם הקבוצתי והמקצועי שלנו. אני בטוח שזאת רק ההתחלה ואני מאחל בהצלחה רבה לשחקנים, עכשיו חובת ההוכחה היא עליהם, עבודה קשה היא המפתח"