הפועל עפולה: לוקאס ממשיך לעונה נוספת בקבוצה

הפועל עפולה ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. לאחר השלמת סגל האימון, בעפולה התפנו לבניית הסגל והאריכו למצטיין של הפלייאוף הלאומית הסמול פורוורד לוקאס גולדנברג את החוזה לעונה נוספת במועדון. גולדברג: "האתגר השנה גדול יותר מהשנה שעברה, אבל אני מבטיח לעשות הכל כדי לעמוד במטרות". צילום: אלי פאר

הפועל עפולה העלתה הילות בבניית הסגל לקראת העונה הבאה, הסמול פורוורד לוקאס גולדנברג ימשיך לעונה נוספת במדי הקבוצה בליגת העל. כזכור, גולדנברג היה ממצטייני קבוצת הפועל עפולה בעונה שעברה, והגיע לשיאו במשחקי הפלייאוף כשנבחר ל- mvp של הפלייאוף בליגה הלאומית.
עם תום העונה סיכמו הצדדים שייעשו הכול כדי להמשיך בהתקשרות וכאמור היום(חמישי). הוא  חתם השחקן בקבוצה לעונה נוספת.
גולדנברג היה נרגש מאד לאחר החתימה ואמר: "אני מאד שמח לחזור לעפולה לעונה נוספת בקבוצה שפתחה לי את הדלת לכדורסל הישראלי. יש לנו הרבה עבודה לפנינו מכיוון שהאתגר השנה גדול יותר מהשנה שעברה, אבל אני מבטיח לעשות הכל כדי לעמוד במטרות. אני מודה להנהלה ולמאמן שהאמינו בי ומבטיח לעשות הכל כדי להצדיק את האמון.יאללה עפולה".
מאמנו של לוקאס רועי פרל שמח גם הוא מהמשך ההתקשרות ואמר: "אני שמח מאוד שלוקאס נשאר איתנו, לוקאס שחקן שמביא המון אופי מעבר ליכולות המקצועיות שלו. אני מאמין שגם בליגה הראשונה כולנו נהנה משחקן שכל ערב משאיר הכל על המגרש. מאחל לנו בהצלחה".

צילום: אלי פאר.