הפועל עפולה דוהרת בצמרת- גברה על רעננה בתוצאה 88:82

הפועל עפולה לא עוצרת, גברה על רעננה בביתה לאחר משחק קשה. עפולה מובילה את הליגה עם 7 ניצחונות לעומת הפסד אחד. הניצחון על רעננה הוא החמישי ברציפות בליגה. לייס דאן קלע 40 נק'

להפועל ירושלים את פלדין שקלע 41 נק' על הראש של הקבוצה הבכירה מעבר לכביש גלבוע/גליל, ולעפולה יש לייס דאן שקלע על הראש של רעננה 40 נק'. בן קרטר קטף 14 ריב'. גם 22 הנקודות של אנדרסון לא עזרו לרעננה שנמצאת בתחתית הטבלה.
בשבת פגשה עפולה בביתה במסגרת המחזור השמיני את רעננה החלשה למשחק שהעלה אותה אותה למקום הראשון, לפני הרצליה ולפני קרית אתא. עפולה שלמעשה שלטה ברוב הדקות של המשחק, לעיני הקהל הביתי, קבלה במשחק את הקפטן קיקוס שחזר  לעצמו עם 12 נק' לאחר תקופה לא טובה.

לייס דאן מנתר לעוד נקודות בדרך לסה"כ -40 נק'
לייס דאן מנתר לעוד נקודות בדרך לסה"כ -40 נק'

בשבוע הבא תצא עפולה למשחק חוץ חם וקשה מול הפייבוריטית לעליה לליגת העל בני הרצליה, ניצחון על הרצליה ישאירה בודדה בצמרת עם הצהרת כוונות להמשך העונה.

הקפטן קיקוס חוזר לעצמו. קלע 12 נק'
הקפטן קיקוס חוזר לעצמו. קלע 12 נק'

בסיום המשחק הקפטן מקסים קיקוס התייחס לניצחון ואמר: "היה לנו ניצחון עם המון אופי ברמה הקבוצתית, הצלחנו ליישם את תכנית המשחק, הצוות המקצועי הכין אותנו נכון לנקודות בהן אנחנו צריכים לשלוט ולנצח את המשחק, ואני חושב שעמדנו בהן, רעננה קבוצה מצוינת והם הצליחו להאט אותנו, ולהקשות עלינו, למרות פציעתו של אלונזו, וריצה בהרכבים שאנחנו פחות מתורגלים בהם ניצחנו וזה מראה על אופי, וזה לפעמים יותר חשוב מקליעה כזו או אחרת. ברמה האישית אני שמח שאני לאט לאט חוזר להציג את היכולת שלי בשנים האחרונות, וזה תודות לצוות המקצועי ולקבוצה שנותנים לי את הזמן שלי ותומכים בי"
קלעו לעפולה: לייס דאן, 40 נק', מקסים קיקוס 12 נק', לוטאטי ובן קרטר(14 ריב') 10 נק' כ"א, אביאל לוי ורוזנברג 6 נק' כ"א,  קולמן ופרץ 2 נק כ"א