הפועל גלבוע/מעיינות: מחזיקת גביע המדינה לנערים

הקבוצה התייצבה למשחק מול הפועל תל אביב ללא רותם פלד ויונתן מלול, שני שחקנים מצטיינים ומשמעותיים שנפצעו בחודש האחרון, אך השחקנים שעל הפרקט התעלו על עצמם וניצחו את הפועל תל אביב בתוצאה 84-61. צילום: רום שקד

קבוצת נערים לאומית א' 'גלבוע/מעיינות', היא מחזיקת גביע המדינה לאחר שגברה על הפועל ת"א בתוצאה 84:61.
במשחק שנערך היום בצהריים לעיני כ-500 צופים באולם מלחה בירושלים הובילה גלבוע/מעיינות מתחילת המשחק ועד סופו המתוק. קרוב ל-350 אדומים מהגלבוע הגיעו בעזרת הסעות שהעמידה המועצה, ודאגו לייצר נוכחות מרשימה לאורך כל המשחק.
השליטה במשחק הייתה בהובלת זיו ברקו, שאף נבחר לשחקן המצטיין (20 נק' ו-10 ריב'), שימרי ברזני (15 נק' ו-14 ריב'!), ונדב שטננר (18 נק'), ששמרו על היתרון הברור בדרך לניצחון בסיום, ופתיחת חגיגות על הזכייה בגביע המדינה!
זוהי ההופעה השנייה של הפועל גלבוע/מעיינות בגמר הגביע לנערים א' (הקבוצה העפילה גם לגמר של עונת 19/20 אך זה לא התקיים בעקבות הקורונה), ויצוין כי התייצבה למשחק בסיטואציה הכי מורכבת שלה העונה, כאשר עלתה לשחק ללא רותם פלד ויונתן מלול, שני שחקנים מצטיינים ומשמעותיים שנפצעו בחודש האחרון, ובכל זאת הוכיחו שכשמעיזים, משקיעים ופועלים נכון, ניתן להגשים כל פיסגה ולהתמודד עם כל קושי ואתגר.

נערי גלבוע מעיינות חוזרים הגביע לגלבוע מירושלים.נערי גלבוע מעיינות. צילום: רום שקד
נערי גלבוע מעיינות חוזרים עם הגביע ממלחה ירושלים לגלבוע

"אנחנו ממשיכים לכבוש פסגות״, אמר עובד נור, ראש המועצה. "ככה זה כשמחנכים לא רק להישגיות ותחרותיות, אלא מנחילים ערכים ומטפחים מנהיגות. מכאן מגיעה המצוינות! אנו כל כך גאים בנערים הנפלאים והמרגשים שלנו, שממלאים אותנו בגאווה עצומה!! גאים בצוות המקצועי ובהנהלת המרכזים הקהילתיים, בהורים הנהדרים ותומכים, ומעל כולם- במנהל המועדון לירן וינקור, על ההובלה בדרך הערכית, שמשלבת צניעות, השקעה בלתי פוסקת, נחישות ותעוזה. ערכי יסוד בזהות הגלבועית. זוהי כוחה של הדרך לפסגות המצוינות שלנו בגלבוע, ואנו כל כך גאים בכל השותפים לה״.