נוף הגליל: הושבעה מועצת העיר החדשה לאחר הבחירות

הערב התכנסה מליאת מועצת העיר לישיבה ראשונה אחרי הבחירות. הישיבה פותחת קדנציה מספר 14 בתולדות העיר
צילום: דוברות העירייה

יוצאים לדרך: בנוף הגליל התכנסה הערב ישיבת מועצה ראשונה לאחר הבחירות.
הישיבה החגיגית התקיימה בהשתתפות רב העיר ישעיהו הרצל, הממונה על מחוז הצפון במשרד הפנים, עינב פרץ, יו"ר ועדת הבחירות, משה טמלר ואורחים רבים מקרב תושבי העיר.
ראש העיר, רונן פלוט, פתח את הישיבה בהצגת חזון העיר לחמש השנים הבאות: ״נמשיך בכל הכוח את תנופת הפיתוח האדירה בעיר. נוף הגליל משתנה מקצה לקצה, בכל פינה רואים עוד ועוד מנופים, זהו הנוף של העיר שנמצאת בבנייה מסיבית בעיצומה של מהפיכת התחדשות שמשנה כל פינה בנוף ללא היכר".
ראש העיר הודה לארבעת חברי המועצה שסיימו את כהונתם: עירית שחר, עו"ד נורברט בלומנטל, גלינה סליפקו וסמיון ברון ששימש בתפקיד סגן ראש העיר.
ראש העיר פלוט העניק תעודות הוקרה לחברי המועצה היוצאים וברך את חברי המועצה החדשים: מיכה קופין, מיכאל חסלר, חיים אמרון ולמיס מוסא. "הבחירות מאחורינו ואנחנו מתכוננים לקדנציה חדשה עם אתגרים ויעדים רבים", אמר וציין כי מועצת העיר הנבחרת מייצגת את כלל תושבי נוף הגליל וכל חבריה שותפים בקואליציה של עשייה למען העיר ותושביה.
בהתאם לכללי הטקס, כל חברי המועצה הנכנסים נשבעו בזה אחר זה אמונים למדינה והצהירו על נאמנותם לעיר ולתושבים. כמו כן נבחר חבר המועצה דוד שינאן לכהן בתפקיד סגן ראש העיר במקום סמיון ברון. חברי המועצה החדשים הם: חיים אמרון פעיל חברתי ואיש חינוך, למיס מוסא, רוקחת בכירה, מיכאל חסלר, יועץ פרלמנטרי של ח"כ מירב בן ארי ומיכה קופין, מורה בן 24, הצעיר מבין חברי המועצה. לאחר השבעתה התקיימה ישיבה מן המנין ונדונו נושאים שונים בסדר היום.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|