העמק: סגירת מעגל מרגשת לפני מסיבת הבת מצווה

קרן קאופמן נולדה לפני תריסר שנים במשקל 800 גרם במרכז הרפואי העמק. השבוע, קצת לפני שתחגוג את מסיבת בת המצווה שלה היא פגשה את הצוות שטיפל בה במסירות וברגישות. צילום: מרכזרפואי העמק

צוות הפגייה במרכז הרפואי העמק חווה רגעים מרגשים בכל יום, אבל השבוע הם חוו רגע משמח במיוחד. קרן קאופמן, נערה מקסימה, הגיעה בליווי אמה ואחותה לביקור שהיווה עבורה סגירת מעגל- הלכה למעשה.
לפני כתריסר שנים הגיחה קרן לאוויר העולם כפגה במשקל 800 גרם. במשך כחודשיים היא ואימה ארבל זכו לתמיכה וטיפול מסור מהצוות בפגייה. בעת הנוכחית נערכת קרן למסיבת בת המצווה שלה, וקצת לפני האירוע המכונן והמשמעותי עבורה, היא ביקשה לשוב למקום בו היא נולדה.
"אני תמיד אזכור לטובה את הטיפול המחבק והמחזק בפגייה, מיד לאחר שקרן נולדה", סיפרה האם ארבל, "לפני חגיגת הבת המצווה עברנו יחד על התמונות של קרן מהפגייה ויש לנו המון רגעים מיוחדים שהונצחו במצלמה. זה עורר בקרן רצון להגיע לפגייה והחלטנו ליצור קשר עם המחלקה. מיד נענו בחיוב והשבוע כבר ביקרנו בעמק, לאחר שתיאמנו הגעה עם הצוות. זה היה מפגש מרגש מאין כמוהו, ובמהלכו פגשנו את ד"ר קלרי פלסר פיש, מנהלת מחלקת פגים ותינוקות ואת דלאל קאסם ג'אבר, אחות אחראית בפגייה. הן טיפלו בנו בתקופה דאז והיום הן בעלות תפקידים בכירים. עבורנו זו הייתה סגירת מעגל משמחת מאין כמוה ואני וקרן התרגשנו מאוד".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|