"הסיכוי שרון אילוז ירוץ לראשות המועצה בגלבוע? 50-50”

מקורב לתא"ל במיל' רון אילוז אומר בראיון ל"חדש בעמק": “הוא עוד לא קיבל החלטה האם להתמודד על תפקיד ראש המועצה. בסביבה שלו בטוחים כי בחצי שנה של קמפיין אגרסיבי אפשר לללכת עד הסוף"

11 חודשים לפני הבחירות לראשות המועצה בגלבוע ונראה כי לפחות לעת עתה הזירה הפוליטית די שקטה ורגועה במועצה. מלבד ראש המועצה עובד נור שיתמודד על הזכות להוביל את המועצה בכהונה נוספת ומוטי כהן מגן נר שצפוי להתמודד אף הוא על התפקיד, בגלבוע מצפים לשמוע לאן מועדות פניו של תא"ל במיל' רון אילוז, שבעבר לא הכחיש את שאיפותיו הפוליטיות.
בחודשים האחרונים, לאחר שחרורו מצה"ל אילוז מועסק בתפקיד בכיר ב"שפיר”, חברה מובילה בישראל בהנדסה אזרחית וימית (בתחום הבניה). לעת עתה אילוז מעדיף לשמור את הקלפים קרוב מאוד לחזה ומשאיר את ההחלטה האם יצטרף למרוץ לראשות המועצה פתוחה.
אחד האנשים המקורבים לאילוז אמר השבוע: “יש תושבים בגלבוע שמחכים למוצא פיו של רון, אבל הוא עדיין לא ממהר ובוחן את האופציה לעומק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


נכון שהשעון מתקתק אבל לתפיסתו אפשר להיכנס למרוץ חצי שנה לפני היציאה לקלפיות, עם קמפיין מתוזמן ואגרסיבי. הוא מבצע כל הזמן הערכות מצב ופגישות, ממש כמו שעשה בצבא. אני יודע שהוא גם בקשר עם מובילי דעה ואנשים משפיעים מהמושבים, הקיבוצים ומכל המגזרים, כולל זה הערביץ בשורה התחתונה הוא לא ייצא לדרך עד שהוא לא יהיה שלם עם עצמו ובטוח כי הוא יוכל להוביל קמפיין שיושיב אותו בלשכת ראש המועצה בגלבוע. אני יודע שהוא לא רוצה להיכנס להרפתקאות, ושאם הוא יתמודד זה יהיה רק לאחר שבחן את כל הפרמטרים, החיבורים והסיכונים. רון לא מחפש טייטלים או כסף. באזרחות הוא יכול להרוויח הרבה יותר, בין היתר בשל הכישורים והרזומה שלו. אם הוא ירוץ זה רק בגלל שהוא אוהב את הגלבוע ורוצה להביא את היכולות שלו לקידום המועצה ותושביה. מבחינתו זה כמו להגיע לשירות מילואים ארוך ומשמעותי".