המרכז הרפואי העמק: טקס הסרת הלוט באגף הלנברג לשיקום

הטקס התקיים במעמד האפוטרופוס הכללי ויו"ר ועדת העיזבונות. צילום: המרכז הרפואי העמק

טקס הסרת הלוט נערך השבוע(יום א') באגף הלנברג לשיקום במרכז הרפואי העמק, במעמד האפוטרופוס הכללי עו"ד בן ציון פיגלסון, וחברי ועדת העיזבונות בראשותו של יו"ר הועדה, השופט בדימוס דוד רוזן.
אגף הלנברג לשיקום הוקם במרכז הרפואי העמק מקבוצת כללית, הודות לתרומתו הנדיבה של איניאס הלנברג ז"ל, להנצחת זכרם של הוריו זיגמונד ובטי הלנברג ז"ל, באמצעות האפוטרופוס הכללי וועדת העיזבונות. האגף כולל מחלקת אשפוז גדולה לשיקום וקומת מכוני שיקום ובה הבריכה הטיפולית והמכונים המתקדמים לריפוי בעיסוק ולפיזיותרפיה.
ד"ר מאור ממן, מנהל המרכז הרפואי 'העמק' סיפר במהלך הטקס כי הקמת אגף השיקום הודות לתמיכה של האפוטרופוס הכללי וועדת העזבונות, שינתה למעשה סדרי עולם בצפון. לדבריו, קודם לכן לא היה כלל מענה לשיקום בצפון ותושבי האזור נאלצו למצוא פתרונות שיקום במקומות מרוחקים. כיום, אגף השיקום ב"העמק" הוא מרכז מוביל של מצוינות לטובת מטופלי הצפון ואף מהווה אבן שואבת לרופאים ולאנשי מקצועות הבריאות והשיקום.

טקס הסרת הלוט באגף הלנברג לשיקום. צילום: המרכז הרפואי העמקבמעמד האפוטרופוס הכללי ויו"ר ועדת העזבונות
האפוטרופוס הכללי עו"ד בן ציון פיגלסון, וחברי ועדת העיזבונותומכובדים נוספיפ

במהלך הסיור ביקרו במרכז לבריאות השד וקיבלו סקירה על שירותים שנפתחו והורחבו במרכז הרפואי העמק במהלך השנים האחרונות, הודות לתמיכות של ועדת העיזבונות והאפוטרופוס הכללי.
ד"ר ממן סקר בפני עו"ד פיגלסון, השופט רוזן וחברי ועדת העיזבונות את תכניות הפיתוח של המרכז הרפואי העמק לשנתיים הקרובות, בהן פתיחת בית החולים האונקולוגי 'בית שלומית' עד סוף השנה, חנוכת חדרי הניתוח החדשים בשנה הבאה, והפגייה החדשה והיחידות לטיפול נמרץ שייחנכו בעוד כשנתיים, והודה לחברי הועדה ולאפוטרופוס הכללי על הסיוע החשוב שניתן למרכז הרפואי במטרה לפתוח ולהרחיב שירותים רפואיים עבור תושבי הצפון.