המלחמה בדרום: דור לזימי ודניאל בזגודוב נפלו בקרבות, איתן נרצח במסיבת הטבע

דניאל, דור ואיתן, צעירים ויפים, הצטרפו לרשימת הנרצחים וההרוגים הארורה שממשיכה לגדול מיום ליום מאז פרוץ המלחמה ולהעצים את הכאב והעצב. יהי זכרם ברוך

סמ"ר דור לזימי מכפר תבור נפל בלחימה בקרבות בדרום מול החמאס. סמ״ר לזימי ז״ל היה מפקד כיתה בגדוד 13 שבחטיבת גולני. בן 21 היה בנופלו. מדובר צה"ל נמסר כי צה״ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.
הלוויתו נערכה אמש. יהיו זכרו ברוך.
אמש, עדכנה המועצה המקומית כפר תבור על הירצחו של בן המושבה נעם שי על ידי בני עוולה, במהלך מתקפת הטרור האכזרית בדרום. יחד עם נעם נרצחה חברתו דניאל וולדמן. ״אנחנו מחבקים את משפחת שי- חן, יוסי וטום״, נמסר מהמועצה.

סמ״ר דור לזימי
סמ״ר דור לזימי

איתן שניר, צעיר בן 21 מאחוזת ברק, נרצח במהלך מסיבת הטבע בדרום בשבת האחרונה, על ידי מרצחי ארגון החמאס.
״זו טרגדיה איומה וכאב לב״, אמרו חברים ובני משפחה, ״איתן היה מלאך, ילד אהוב שנזכור אותו לעד״.
בהודעה של המועצה נכתב: ״ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, תושביה ועובדיה, המומים וכואבים את אובדן יקירינו, מיטב בנינו. אנו מחבקים ומחזקים את המשפחה היקרה בשעה קשה זו ומשתתפים בצערה הכבד. צוותי הרווחה, החינוך והשירות הפסיכולוגי של המועצה עומדים לרשות התושבים, קהילת אחוזת ברק והמשפחות לתמיכה. יהי זכרם ברוך״

איתן שניר ז״ל
איתן שניר ז״ל

עפולה: סמ"ר דניאל בזגודוב ז"ל הובא למנוחות בבית העלמין בעיר. סמ"ר בזגודוב מעפולה, היה לוחם בסיירת נח"ל, חטיבת הנח"ל. בן 22 היה בנופלו. מדובר צה״ל נמסר כי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.  אבי אלקבץ, ראש העיר אמר: ״אנו ממשיכים לכאוב את מתינו, שולחים חיבוק גדול למשפחת בזגודוב ומסייעים להם ברגעים הקשים״.
״דניאל היה בן אדם זהב, גיבור ישראל בחייו וגיבור במותו״, אמרו חבריו, ״הלב שלנו עצוב, כואב ושבור״.

סמ״ר דניאל בזגודוב
סמ״ר דניאל בזגודוב