המכללה הטכנולוגית נוף הגליל: הסתיים בהצלחה קורס בודק שכר מוסמך לרואי חשבון

בוגרי הקורס שלחו הודעות הערכה על איכות הקורס, וסגל המרצים המקצועי. צילום: דוברות המכללה

בוגרי הקורס. מכללת נוף הגליל

בימים אלה הסתיים בהצלחה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל קורס חמישי בודק שכר מוסמך לרואה חשבון. הקורס נלמד ברובו בהוראה מקוונת בזום ובהוראה פרונטאלית.
הקורס התקיים הודות לשיתוף פעולה מוצלח בין המכללה לבין רו"ח מוחמד עטיה, יו"ר ועדת ההשתלמויות בלשכת רואי החשבון בסניף נצרת והעמקים, אשר סייע בשיווק ובהוצאה לפועל של הקורס המקצועי בקרב רואי החשבון.
בוגרי הקורס שלחו הודעות הערכה על איכות הקורס, וסגל המרצים המקצועי. רינת ויסבאום, מנהלת היחידה ללימודי חוץ והכשרה מקצועית במכללה: "בקורס זה הוכשרו והוסמכו רואי חשבון לבודקי שכר מוסמכים, זוהי השתלמות מקצועית ומקיפה להכשרת רואי חשבון כבודקי שכר בפיקוח משרד הכלכלה שמתקיימת בשיתוף פעולה מבורך עם סניף נצרת והעמקים של לשכת רואי חשבון מזה כארבע שנים . בודקי שכר אמונים על ביצוע בקרה על מחלקות השכר, יעסקו בפיקוח על תנאי העובדים והעבודה ויוודאו שהעובד מקבל את מלוא הזכויות והתנאים המגיעים לו במסגרת חוזה ההעסקה שלו ובהתאם לחוק. המשובים המצוינים שקיבלנו מבוגרי הקורס מעידים על רמתו הגבוהה וההצלחה של צוות ההוראה." ההגנה על הפרויקטים התקיימה בהובלת המרצה, אמיר הייטנר במעמד המפקחת במשרד הכלכלה, שרון בצר.
את הקורס הוביל עו"ד ורו"ח תאופיק מזאווי כשלצידו צוות ההוראה, יחיאל מקייס ודוד בראל.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל אמרה בתום הקורס: "במכללה מתקיימים קורסים מבוקשים ונדרשים בתעשייה ובמשק הישראלי, מיטב המרצים במכללה שוקדים כל העת להציב בפני הלומדים אתגרי למידה מתקדמים וחדשניים בתחומם. תודתי גם לרינת ויסבאום ולצוות מדור ההכשרה המקצועית והקורסים העושים ללא ספק עבודה ראויה ויסודית על כך מעידות גם הודעות ההוקרה וההערכה של מסיימי הקורס."

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|