המכללה הטכנולוגית נוף הגליל הסבה קומת לימודים לטובת תלמידות ביה"ס חב"ד

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל התגייסה במהירות יחד עם הצוות להפוך את הקומה השנייה במכללה לבית ספר עם שני מקלטים מרוהטים היטב ומוכנים לכל תרחיש
כיתוב: מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל ומנהלת בית הספר שטערנא. מופת של ערבות הדדית. צילום: טליה בן סבו

זר לו היה נקלע בימים אלה אל המכללה הטכנולוגית נוף הגליל היה משפשף עיניו ומשתאה אל מול צהלת מאתיים בנות צעירות מלאות חיות ושמחת חיים אשר ממלאות את כיתות הקומה האמצעית במכללה, היה מתפעל מהמהירות בה חדר ראשי המגמות הפך לחדר מורים, בזריזות בה אולם הכנסים הפך לאולם ספורט, ובחדר הצילום מצלמים תרגילי בחשבון לתלמידות בית הספר היסודי של חב"ד אשר עבר במלואו למכללה הטכנולוגית בעת חירום.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל התגייסה במהירות יחד עם הצוות להפוך את הקומה השנייה במכללה לבית ספר עם שני מקלטים מרוהטים היטב ומוכנים לכל תרחיש.
ששון אמויאל: "כשפנתה אליי מנהלת בית הספר חב"ד, שטערנא נפרסטק ושיתפה אותי בצורך החשוב מאוד בהשבת שגרת הלמידה למאתיים התלמידות ולצוות שמחתי מייד על ההזדמנות והשבתי בחיוב. נערכנו עם כל הצוות להתאמת המבנה והפיכתו לבית ספר בשעת חירום, החל ממדבקות חיצים על הרצפה המפנים את התלמידות על פי הכיתות למקלטים ועד לעמדת קפה בחדר המורים. בכדי למנוע בלבול תחמנו בסרטים את כל היציאות הלא רלוונטיות לתלמידות ולצוות לקומות השונות. אני מייחלת לחזרה לשגרה, אנו נהנים עד כה מאירוח בית הספר."
יצוין כי התלמידות והצוות ערכו כבר מספר תרגילי ירידה למקלטים.
שטערנא נפרסטק, מנהלת בית הספר חב"ד הודתה בלבביות רבה לצוות המכללה ולעומדת בראשה ואמרה: "זוהי באמת זכות גדולה להכיר אנשים נפלאים ויקרים כמו מנכ"לית המכללה, מרב וצוות העובדים המסור אשר פתחו לא רק את ביתם אלא בעיקר את ליבם עבורנו, במאור פנים."