המכללה הטכנולוגית נוף הגליל: הישגים מרשימים בהגנה על הפרויקטים במגמת הנדסת תוכנה

בוחני מה"ט, המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית, התרשמו מאוד ממגוון הפרויקטים היצירתיים, החדשנים ומעוררי ההתפעלות, של הבוגרים. צילום: דוברות המכללה

מה משותף למערכת חדשנית ופורצת דרך לחלוקת תרופות בבתי אבות, לאפליקציה לגילוי מצלמות מהירות בזמן אמת, תוכנה לניתוח שוק וניהול מסחר במטבעות קריפטו, ועד לאתר למכירת בגדים ובחירה חכמה של מוצרים? התשובה היא, דוגמאות מייצגות של פרויקטים חדשנים ופורצי דרך של בוגרי מגמת תוכנה במכללה הטכנולוגית נטוף הגליל, אשר הוצגו בפני בוחני מה"ט, שהביעו התפעלותם הרבה ותרגמו זאת לציונים גבוהים מאוד.
"מאוד שמחתי והתרגשתי עבור הבוגרים היקרים אשר הוכיחו כי למידה רצינית, השקעה ושקידה לצד יציאה מהקופסא מובילים לתוצאות המרשימות. אומר רון להב, ראש המגמה והוסיף, "הבוחנים ממה"ט הודו כי לא פגשו ריכוז גבוה כל כך, כמו במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, של יצירתיות וחדשנות בפרויקטים. אני מבקש להודות לצוות המרצים המסור והאכפתי, למנכ"לית המכללה שדלתה הייתה פתוחה תמיד ליוזמות, רעיונות ולהתקדמותה המהירה של המגמה, כמגמת תוכנה מהמובילות במכללות במדינת ישראל."
מרב ששון אמויאל מנכ"לית המכללה: "זהו ללא ספק יום חג, הפרויקטים מיוחדים בחדשנותם, מקוריים ובעיקר מעוררי התפעלות, אני בטוחה כי גם הבודדים שטרם שובצו בעבודות בתחום התמחותם ימצאו את מקומם בחזית הקדמה בתעשייה."

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|