המכללה הטכנולוגית נוף הגליל: בוגרי מגמת הנדסת מכשור רפואי חגגו את סיום לימודיהם באופן ייחודי

המחזור הראשון של בוגרי מגמת הנדסת מכשור רפואי במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, הוא מחזור פורץ דרך, לא רק בהישגים הלימודיים הנפלאים, בעמידה בהגנה על הפרויקטים, כי אם גם ביכולתם לרתום את הנהלת המכללה, ראש המגמה, צוות המרצים ומנכ"לית המכללה לציין את האירוע , לא רק בטקס הרשמי של הענקת הדיפלומות אלא במסיבה ממש בפארק המנגלים בנוף הגליל.
"כשהבקשה הזו עלתה על ידי אחת הבוגרות שמחתי על כך מאוד", משתפת מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל ומוסיפה, "צוות המכללה נרתם בשמחה להפיק את האירוע, צחי ושי, ממערך המחשוב נרתמו יחד עם אנה להיות הממונים על הברביקיו, על המוזיקה, הברכות ובעיקר מצב הרוח. זו ללא ספק הייתה חווית סיום שנה שונה מהרגיל, שוברת שגרה, שמחתי מאוד על כך."
במסיבת הבוגרים השתתפו צוותי המנהלה, ההוראה וראש מגמת הנדסת מכשור רפואי ד"ר איסחאק אליאס והמרצה הבכיר ג'אלל מלאשה, אשר איחל ולבוגרים הצלחה בכל אשר יפנו.
מנכ"לית המכללה, העניקה לבוגרים את ברכת הדרך ואיחלה להם להמשיך ולהתפתח במקצוע החשוב והנדרש, מכשור רפואי והודתה לעיריית נוף הגליל על אירוח הארוע בפארק הפיקניקים.
ד"ר אליאס אמר בדברי ברכתו: " אתם הסנונית הראשונה המבשרת את בא האביב של המגמה, אני מודה לכם על שלימדתם אותנו פרק משמעותי בהתפתחות המגמה בהמשך."
ג'אלל מלאשה אמר: "אתם הייתם כמו ילדים שלי. יכולתי למחוא לכם כפיים וגם לכעוס כשהיה צריך, המטרה הייתה אחת, להוציא אתכם כבעלי מקצוע מובילים ואיכותיים, אל תתלבטו תמשיכו לעוף עם החלומות שלכם."