המחוזי נצרת: גזר דין לקטין בגין מעשי סדום בקטין אחר

אב בית הדין ביהמ"ש המחוזי נצרת, אשר קולה: גזר בשבוע שעבר את דינו של קטין, בגין מעשי סדום בקטין אחר. הנאשם, הודה במסגרת הסדר טיעון בעובדות כתב אישום מתוקן ובעבירות אשר יוחסו לו בכתב האישום המתוקן. המחשה: צילום ע"י איאן בארט

מפסק הדין עולה כי הנאשם במועדים שונים, שאינם ידועים במדויק למאשימה, ובשלוש הזדמנויות שונות, לקח את הקטין למחסן, שם ביצע בו מעשי סדום.
באחד המקרים כמתואר לעיל, לקח הנאשם את הקטין מביתו בתואנה כי הוא רוצה לקנות לקטין, דבר מה, במכולת, אולם, סופו של דבר לא קנה לו דבר במכולת ונתן לו במתנה כדור משחק. במקרה אחר ולאחר ביצוע המעשה המיוחס לו, קנה הנאשם לקטין חטיפים במכולת.
צו פיקוח בתנאי מגורים כקבוע בסעיף 26 (2) לחוק הנוער למשך שנתיים מהיום.
בגזר הדין נכתב כי במסגרת צו הפיקוח ישהה הנאשם במעון "אחווה" ובמסגרת הצו ישולב בטיפול קבוצתי ייחודי לפוגעים מינית, וכן בטיפול פרטני, לרבות אפשרות שילוב הוריו במסגרת הטיפול.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על הנאשם תחול תוכנית מוגנות כלפי הקטין נפגע העבירה, והוא יהיה רשאי לצאת לחופשות, בהתאם לשיקולי המעון בבית דודו בכפר.
בהתאם להשתלבותו של הנאשם בטיפול יוסמך צוות המעון לערוך הקלות בתנאים המגבילים, לרבות, חזרתו, באופן הדרגתי לבית הוריו, ובתנאי כי תימסר על כך הודעה של שבוע מראש לפרקליטות ולמשפחת נפגע העבירה. כמו כן יפוצה הקטין – נפגע העבירה – בסך של 30,000 שקלים. על הנאשם גם נגזרו עבודות שירות לתועלת הציבור בהיקף של 250 שעות, במסגרת המעון ובפיקוח צוות המעון. גזרה הדין כלל גם מאסר על תנאי, ל-6 חודשים לקטין הנאשם, והתנאי הוא כי במשך שנתיים מהיום לא יעבור הנאשם על עבירת מין מסוג פשע.