המאבק בארגוני הפשיעה באזור: נלכדה חוליית ביצוע

שוטרי מחוז צפון לכדו חולית ביצוע של ארגון פשע, אשר ירו לעבר עסקים במטרה לסחוט באיומים. בסיום חקירה אינטנסיבית יוגש הבוקר כתב אישום כנגד החולייה שנלכדה עם כדור בקנה לאחר מרדף שבו ניידת משטרה ניגחה את האופנוע. צילום: דוברות המשטרה

ב- 14 לאוגוסט בחודש שעבר, לפנות בוקר, התקבל דיווח ברשת הקשר של שוטרי המחוז הצפוני אודות ארוע הצתת רכב בשכונה המזרחית בנצרת והימלטות של אופנוע מסוג טי מקס ובו שני חשודים.
שוטרי ניידת סיור של תחנת נצרת, שחלפו בסמוך למקום, זיהו מרחוק אופנוע שעונה לתיאור וחשוד האוחז אקדח בידו. השוטרים חסמו את נתיב בריחתו אך האופנוע האיץ את מהירותו והתנגש בניידת המשטרה. כתוצאה מכך נפצעו שני החשודים באורח קשה ובינוני. אקדח מסוג גלוק עם כדור בקנה נתפס על אחד מהחשודים.

האקדח שנתפס בידי היורים. צילום: דוברות המשטרה
האקדח שנתפס בידי החשודים הנמלטיםן

מחומר החקירה עלה כי במשך פרק זמן קצר התרחשו שני ארועי ירי בעיר נצרת מאופנוע טימקס ובו שני חשודים שנמלטו מהזירות. בזירות נמצאו תרמילים התואמים לאקדח אותו תפסו השוטרים על אחד מהחשודים ובנוסף DNA של החשוד נמצא על האקדח.
החשודים גאבר גאבר וסעיד תשוי תושבי העיר נצרת נעצרו ובסיום חקירה מורכבת ומאומצת של שוטרי מחוז צפון יוגש כנגדם הבוקר באמצעות פרקליטות מחוז צפון כתב אישום.
מדוברות משטרת ישראל נמסר: "תפיסה מוצלחת על חם של עבריינים היא על הכוונת של שוטרי מחוז צפון שמבצעים פעילות בכל המישורים באופן סמוי וגלוי במטרה לסכל פעילות עבריינית ועד תגובה מהירה לכל ארוע באמצעות חתירה למגע ונוכחות מתמדת".

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|