הלם בגלבוע/גליל: משחק חוזר מול הפועל חולון

אחרי שהוחלט כבר על ניצחון טכני לטובת גלבוע/גליל, בית הדין העליון הורה הבוקר על קיום משחק חוזר בין שתי הקבוצות – שמסתמן שיערך במוצ"ש. בחולון אומרים: "הצדק נעשה"

טוויסט בעלילה: בית הדין העליון של איגוד הכדורסל בישראל הורה לפני זמן קצר על עריכת התמודדות חוזרת בסדרת חצי גמר הפלייאוף בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל. כזכור, ביום רביעי בלילה, הופסק המשחק באולם בגן נר בעקבות הפסקת חשמל שנמשכה לאורך כשעה. התוצאה הותירה את אנשי גלבוע גליל בהלם מכיוון שאתמול פסק בית הדין על הפסד טכני להפועל חולון לאחר שהקבוצה סירבה לחזור לשחק עם חזרת החשמל, אך היום השתנו פני הדברים ומשחק חוזר ייערך כבר היום, ככל הנראה בהיכל שלמה בתל אביב.
בהפועל חולון כתבו בדף הפייסבוק הודעה קצרה כי הצדק נעשה.
אמש הודיעו במשטרה כי בעלי האולם זומנו לשימוע בפני קצין אגף המבצעים בתחנת משטרת עפולה אשר הורה על סגירת האולם לאלתר בהתאם לחוק הבטיחות וזאת במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו
צו הסגירה בתוקף עד לתיקון הליקויים שהתגלו במקום וביניהם: גנרטור חרום שלא פעל בזמן הפסקת החשמל וכן מערכת כריזה, תאורת חרום ומצלמות שלא פעלו.
בעקבות הודעת המשטרה מסרו בגלבוע כי "התייחסות המשטרה הערב היא בבחינת נוהל שבשגרה. על פי הנדרש, היו לנו את כל האישורים הרלוונטיים, שהעידו על תקינות האולם והגנרטור בבוקר יום המשחק. לצד זה, אנו פועלים להצגת כל האישורים הרלוונטיים להמשך פעילותו הסדורה של האולם, ביממה הקרובה וכחלק מהיערכותנו למשחקי הגמר".
מהגלבוע נמסר כי "הפועל גלבוע/גליל תתייצב לכל משחק שנקבע, מכוון שאנו איננו מאמינים בצעדים כוחניים הנוגדים את רוח הספורט! דווקא בימים בהם חשוב להוקיע את הכוחניות והאלימות מכל זירה והשפעה, קשה להשתחרר מהתחושה שלא ערכי הצדק, ההוגנות וההגינות, הובילו היום את בית הדין העליון של איגוד הכדורסל".