הכל כלול: הפארק בעפולה שהילדים לא ירצו לעזוב

מתקנים אקסטרימיים, מגלשות שיגרמו כל זאטוט לחייך, מתחמים צבעוניים ומותאמים לכל הגילאים ומרחבים ירוקים. הפארק העירוני בעפולה עבר מתיחת פנים והוא מציע עבור משפחות 'מגה חוויה' עם קונספט עתיר אטרקציות, כולל עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים וחשיבה על זהירות בדרכים. תבלו

מתחם הפעוטות "מיני עפולה המדמה אתרים בעיר

הפארק העירוני בעפולה זכה בשנים האחרונות לכינוי ה"לב הפועם" של בירת העמק ולא בכדי. הפארק שנבנה לפני כ-16 שנים הפך במרוצת השנים למוקד משיכה עבור משפחות צעירות משכונת רובע יזרעאל הסמוכה ומכל השכונות ברחבי עפולה, עפולה עלית וגבעת המורה. האטרקציות הרבות שפועלות במרחבים הירוקים שלו הובילו עם השנים להפיכתו ליעד אטרקטיבי גם עבור משפחות מכל האזור.
במהלך חול המועד פסח, עבר הפארק 'מייקאובר' משמעותי שהפכו אותו לאטרקטיבי עוד יותר. במסגרת זו הוחלפו כל המתקנים מהיסוד, הותקנו מגלשות ונדנדות חדשות, אטרקציות אקסטרימיות הוצבו במתחמים, ומצעים צבעוניים של דשא סינטטי שולבו בכל המרחב. במתחם הפעוטות, "המיני עפולה", הוצבו משטחים המדמים נסיעה בכבישים בנקודות מרכזיות בעיר: כולל המזרקה, רכבת העמק, הפארק ועוד.
אספקט חשוב וראוי להערכה בא לידי ביטוי בהנגשת הפארק עבור אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים – כולל כאלה שמתניידים עם כסאות גלגלים, ועתה יכולים לעלות על מתקנים נגישים ולהינות מהם ממש כמו כולם. לא בכדי ציין ראש העיר אבי אלקבץ כי הרגע שראה את הילדים הראשונים עולים מאושרים על המתקן, היה הרגע המרגש ביותר עבורו בחג החירות.

מתחם השעשועים החדש בפארק העירוני
מתחם השעשועים החדש בפארק העירוני

מעבר לכל אלה הפארק ממשיך להיות אבן שואבת לאירועי השיא השונים שנערכים במהלך החגים ובשגרה. חלק מהאירועים נערכים באמפיתאטרון הפתוח ואירועים נוספים במתחם "האוהל" הצעיר יחסית.

מגלשות אקסטרימיות בעיצוב מתקדם
מגלשות אקסטרימיות בעיצוב מתקדם

בפארק גם שבילי הליכה ומסלול אופניים, רחבת משחקים רב תכליתית לכל גיל, מתקני כושר שדה, רחבת פעוטות, גן-חי עם שלל חיות שזוכות לטיפול חם ופינת ליטוף.
מגרשי הספורט בפארק כוללים מיני פיץ-מגרש קט רגל מגודר על גבי דשא סינתטי, רולר הוקי להחלקה מקצועית ואתגרית, מגרשי כדורסל, מסלול הליכה היקפי באורך של כ-1 ק"מ, מדשאות ושולחנות לפיקניק.
ילדי עפולה צפויים לחייך לא רק בפארק המתחדש, אלא גם בפארק המים החדש שצפוי להיחנך במהלך חג השבועות. הפארק צפוי לכלול שלל מגלשות ובריכות מצננות, מתחם עולם הילדים ועוד.