הכינו את החלוקים: מקלחון בהתאמה אישית

סיימתם לתכנן את האמבטיה בבית החלומות החדש? מתכוונים לרענן ולשפץ את החלל האינטימי שבו אתם מתרעננים ומתענגים אחרי עוד יום קשוח במשרד? ובכן, הגיע הזמן לתת את הדעת על איך ייראה המקלחון שלכם, אולי החלק הכי דומיננטי בחדר הרחצה. חגי וסוזי קדוש, הבעלים של המותג "אמבט ישיר" בעפולה מסבירים את כל מה שחשוב לדעת ולבדוק, וגם מה הכי יתאים ל"מידות" שלכם. זרמו איתנו לכתבה. צילום: freepik

מינימליסטי? נקי? חזיתי או פינתי? מקלחון הוא אחת הרכישות החשובות בכניסה לבית חדש, בשדרוג או מייקאובר נקודתי, וזאת כחלק מההכרה בחשיבות עיצוב חדר האמבט וחווית הרחצה.
מעבר לפונקציה האסתטית חשוב לתת את הדעת על איכות החומרים וההתקנה מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא מעוניינים שהמים יגלשו החוצה בכל מקלחת. ויש כמובן גם את הפן הבטיחותי.

• התשובות לכל השאלות

אז איך מתחילים בתהליך, מה חשוב לבדוק בראייה עתידית ואילו אופציות עיצוביות עומדות על הפרק?
בכדי לקבל מענה לכל הדילמות (ויש לנו הרבה) פנינו לחגי וסוזי קדוש, הבעלים של "אמבט ישיר", שמתמחים במקלחונים בהתאמה אישית ומהם תקבלו את "התשובות לכל השאלות".
"אחרי התכנון התיאורטי והבחירה העיצובית, חשוב מאוד להקפיד על מידות מדויקות ולהתחשב באופי חלל האמבט והנתונים שלו, בכל הנוגע לבחירת סוג המקלחון. אנחנו כמובן רוצים לשלב בין העיצוב שחלמנו עליו לפרקטיקה", אומר חגי, "בהתקנה כל מילימטר הוא בעל משמעות והוא יכול למנוע הצטברות עתידית של עובש ופטריות לא רצויות. חשוב לתת דגש גם על גובהו של המקלחון והשיפועים, במטרה שהניקוז יהיה תקין. נושא הבטיחות הוא מהחשובים בהתאמת המקלחון ולכן אסור פה להתפשר וחשוב לוודא שעובי הזכוכית תקני. אנחנו גם ממליצים לבחור באביזרים משלימים איכותיים ולדאוג שיש אחריות".
עכשיו הגענו לחלק הכייפי, הבחירה במקלחון שישתלב בחלק חדר האמבטיה ממש כמו במלון הבוטיק האחרון שבו נפשתם. אז מה האופציות? לשם כך סוזי מסבירה על הבחירות האפשרויות.

• יוצאים לחזית

"מקלחונים חזיתיים הם מקלחונים המותקנים למעשה בין שני קירות ויוצרים מעין נישה תחומה בעלת דלתות. הדופן החזיתית היא דלת הזכוכית. היתרונות? מקלחון חזיתי הוא פתרון נהדר במקום אמבטיה, ובגלל התחימה שלו ניתן לבצע לו חיתוכים ייחודים. ניתן גם להתאים אותו באופן אישי, בצורה מדויקת לצרכים שלכם. מעבר לכך ניתן להתקין דלתות וצירים מסוגים שונים".

• נכנסים לפינה

"המקלחונים הפינתיים הם המקלחונים הנדרשים והפופולאריים ביותר כיום. הם מותקנים על ידי איש מקצוע שלנו בזווית של 90 מעלות ולכן ניתן למקם אותם בכל פינה של חלל האמבט. יתרונות נוספים: הם חסכוניים במקום, אסתטיים, ואפשרויות העיצוב בהם רבות".

• "וילונות אמבטיה 'אאוט', אמבטיונים 'אין'

האמבטיון הוא סוג של מקלחון המותקן על דפנות האמבטיה ובצמוד לקירות חדר הרחצה. את האמבטיון ניתן להתקין על כל אמבטיה כזו או אחרת ובכל גודל. ניתן לעצבו עם סוגים שונים של דלתות בעלות דרכי פתיחה שונות ומגוונות".

• "אופן ספייס"

"מקלחונים בעלי דופן קבועה. היתרון שלהם? הם מאפשרים חלל פתוח ונעים לחדר הרחצה שלכם. הדופן משמשת בפועל כחוצץ בין המקלחת
לחלל ויוצרת מחסום זכוכית יציב, מעוצב ונעים למראה. מעבר לכך, המקלחונים קלים לניקוי, ומשדרים מינימליסטיות ואלגנטיות בו זמנית".

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|