היום: אבי גבאי מגיע לעפולה 

הנהגת המחנה הציוני מגיעה לסיור מיוחד באזור עפולה ויישובי האזור. הסיור יתקיים במסגרת "יום בישוב", סדרת סיורים ברחבי הארץ של חברי המפלגה במטרה להדק את הקשר עם החברה

הנהגת המחנה הציוני תקיים היום סיור ומפגש עם אזרחיםביישובי עמק יזרעאלמגדל העמקנצרת עליתכעביהשיבלי וזרזירוזאת במסגרת פרויקט "יום בישובאותו מוביל מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני.

ערן חרמוני מזכל מפלגת העבודה
ערן חרמוני מזכל מפלגת העבודה

הסיור יתחיל בשעה בבוקר ויכלול ביקור בעמותת "להיטיב", העמותהאשר פועלת בשיתוף עיריית מגדל העמקתציג פיילוט של הוצאת משפחות ממעגל העוניפגישה עם פורום מרכז חקלאי העמקסיור במפעלי התעשייה "עורבו"קימברליקלארקבעפולהסיור במפעל ההייטק KLA TENCOR במגדל העמקבבית החולים העמק,
מפגש עם מרכז לאזרחים ותיקים בעפולה והסתדרות הגמלאים במגדל העמקביקור וסיור במרכז העיר נצרתבקניון בנצרתעילית ובמדרחוב הראשי בעפולה והח"כים שיעבירו שיעורי אזרחות בתיכונים בכעביה וזרזיר.
במהלך היום תיערך ישיבת סיעה חגיגית בעפולהבאירוע ייקחו חלק יו"ר המחנה הציוניאבי גבאייו"ר התנועהח"כ ציפי לבנייו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג וח"כים נוספים.
בערב צפוי להיערך כנס בו יוכלו להשתתף כל תושבי העירפרויקט "יום בישובנוסד כפרויקט שטחבמטרה לקדם מפגש ישיר עם התושבים והאזרחים ולשמוע מהםבגוף ראשון על חיי היום יום וללמוד מה עוד ניתן לעשות כדי לסייע להםהן ברמת החקיקה והן ברמה המוניציפלית.
אנשי הסיעה מגיעים לישובים שונים במטרה לקיים שיח פתוח וישיר עם האזרחים על מנת לשמוע על האתגריםהמצוקות והנשואים הבוערים שיש לקדם בכנסת.