החלום שלכם עומד להתגשם

הדרך ליצור חלל מעוצב ונעים בבית בו אנו גרים, לשפץ או לשדרג הוא תהליך שלא פעם מתחיל בשיחת פנטזיה קטנה ומסתיים בקיפול המגבות הקטנות והנעימות – בארון חדר האמבטיה החדש. אז מה קורה בדרך? איך נותנים ביטוי לאני מאמין העיצובי שלכם וכיצד גורמים לניצוץ הקטן שהדליק אתכם להפוך חלום למציאות? הצוות המקצועי של פיבין עפולה "עושה לכם סדר" במחשבות ומלווה אתכם צמוד צמוד לקונספט שיתאים לכם

הזמן: חודש פברואר. אנחנו עדיין מתמודדים עם מזג האוויר המקפיא, הגשמים והאפרוריות, אבל איפשהו במוח המחשבות אצל לא מעט מאיתנו כבר נודדות ומתרוצצות קדימה, לאביב, להתחדשות, לתקופה של פריחה והתרעננות.
לצד אלו זה כבר מרגיש לנו נוח ונכון להתחיל לדבר על רענון חללים בבית במטרה להפוך אותם למעוצבים, מכילים ונעימים, כאלה שיזמינו אותנו לחזור אליהם מדי יום ביומו. הרעיון שנרקם מתגבש אט אט למציאות וכעת הזמן להיעזר באנשי המקצוע.


"התהליכים מביאים עמם תחושות של חוסר ודאות וסטרס, אבל הידע והניסיון שלנו כל גדול, כך שאנו יכולים לפרק בהצלחה כל מוקש בקבלת ההחלטות ולהעניק מענה לכל דילמה או סוגיה כזו או אחרת עם תקשורת פתוחה ושקיפות מלאה"


בדיוק עבור מטרה זו פנינו לצוות המקצועי של קבוצת פיבין בעפולה, שמתמחה בין היתר בעולם העיצוב לבית ומעניק ייעוץ של אנשי מקצוע שידייקו כל קונספט, מתחילתו ועד סופו, עם ראש פתוח, חשיבה מחוץ לקופסא ושחרור מכל מוסכמה כזו אחרת.

• מתחברים ללקוח

"הצוות בפיבין הינו צוות מקצועי עם ראייה כוללת ובעל ניסיון רב שנים, כזה ששם דגש על חשיבות הלקוח. מתוקף זאת, כל פרויקט הוא שונה ומגוון ומביא עמו תוצאות מרהיבות", מסבירה ענבל יצחק, המנהלת של קבוצת פיבין ומוסיפה: "כל פרוייקט מאופיין בייחודיות שלו ובקו העיצובי שנבחר עבורו תוך דגש על ה'אני מאמין' שלנו לצד הסגנון העיצובי שהלקוח אוהב ומתחבר. החשיבה הזו היא אחרי ליווי של לקוחות רבים והבנה של הצרכים שלהם- עם התאמת ציפיות וללא קיצורי דרך. במסגרת התהליך אנו דואגים להתחבר ללקוח, לסגנון שמדבר אליו, להכיר באופן אישי את הצרכים הנדרשים, והכיוונים מבחינה עיצובית. אחרי שיש בידינו תמונה כללית אנו יוצאים לדרך בכדי להגיע לתוצאות האידיאליות ובמקום הזה אין לנו פשרות".

• יוצאים לדרך

אז איך זה עובד? איזה מסלול הכי יתאים עבורכם ולא פחות חשוב לתקציב? חי טורג'מן, מנכ"ל הקבוצה מסביר כי כל פרויקט מלווה בקונספט משלו, כזה שמתחיל ברעיון וחשיבה מוקדמת ומסתיים רק אחרי שהלקוח מרוצה והמגבות כבר מקופלות בצורה אסתטית ומזמינה בארונות המעוצבים. התהליך יכול לכלול רענון של חדרי האמבט, המקלחונים, השירותים, עיצובי חוץ ופנים ועוד שלל פתרונות לבניה, עיצוב וגימור. מכאן אגב הדרך לסטורי ופוסט מרהיב באינסטה – כבר קצרה. "ברור לנו שהתהליכים הללו מביאים עמם גם תחושות של חוסר ודאות, לחץ וסטרס, אבל הידע והניסיון שלנו כל גדול, כך שאנו יכולים לפרק בהצלחה כל מוקש בקבלת ההחלטות ולהעניק מענה לכל דילמה או סוגיה כזו או אחרת עם תקשורת פתוחה ושקיפות מלאה.
כחלק מהדי.אן.איי של פיבין, חשוב לנו מאוד הקשר והליווי עם הלקוח לאורך כל הפרוייקט, מתחילתו ועד שהוא מגיע לסיומו. זה יכלול ליווי אישי, מענה לכל שאלה וצורך וחשיבה ממוקדת פורצת דרך- עד לטאצ' הסופי. ברמה הפרקטית, העבודה בפיבין היא עם חומרים מגוונים וחדשים, עם התאמה מלאה לטרנדים העיצוביים. ההיכרות שלנו עם כל חומר היא גם זו שהופכת את העיצוב לשונה, מוקפד ומקצועי. אני יכול להוסיף ולומר שמנקודת ראותנו פיבין הוא בית אמיתי עבור הלקוחות שלנו, והדלת עבורם תמיד פתוחה. לכן חשוב לנו ליצור עבורם חוויה שתהיה מוצלחת לאורך כל הדרך ולא רק מהתוצאה".
בחנות העיצובים של פיבין נמכרים בין היתר כלים סניטריים, קרמיקה, דלתות פנים ועוד.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|