הותר לפרסום: רס"ר במיל' רועי אברהם מימון מעפולה נפל בקרב במרכז רצועת עזה

רועי היה לוחם ביחידה הנדסית למשימות מיוחדות של חיל ההנדסה הקרבית. ראש העיר אבי אלקבץ ספד לו ואמר: "היותו פראמדיק שהתנדב שנים להצלת חיים, ואהבתו לבעלי חיים, מלמדים על אדם ערכי ומיוחד". צילום: דובר צה"ל

הלב מתרסק: רס״ר (מיל׳) רועי אברהם מימון, בן 24, מעפולה, פראמדיק לוחם ביחידת יהל״ם, יחידה הנדסית למשימות מיוחדות של חיל ההנדסה הקרבית, נפל בקרב במרכז רצועת עזה.
ראש העיר אבי אלקבץ אמר עם היוודע דבר מותו הכואב: " תושבי עפולה משתתפים באבלה הכבד של משפחת מימון עם נפילתו של הבן, רועי אברהם מימון הי"ד, לוחם ביחידת יהל"ם הנדסה קרבית, בן 24, שנהרג אמש בעזה באסון כבד במהלך הקרב. היותו פראמדיק שהתנדב שנים להצלת חיים, אהבתו לבעלי חיים והיותו טבעוני, מלמדת על אדם ערכי ומיוחד.
משפחת מימון האהובה מהווה סמל עבור כולנו. לפני חודש נפגשתי עם האבא יאיר, חוקר ומומחה ברפואה אלטרנטיבית. הוא סיפר לי על אהבת המשפחה לארץ ישראל ולמדינת ישראל ועל חלומו להביא עוד יהודים מצרפת לעפולה. סבו של רועי עליו השלום היה רב קהילה בצרפת והסבא רבא היה רב קהילת שכונת גאולים בימיה הראשונים של עפולה. משפחת מימון הגשימה את מצוות יישוב ארץ ישראל בציונות והקרבה אינסופית. נחבק כולנו את המשפחה. את ההורים אריאלה ויאיר ואת האחים נטע, תמר, אורה ויואל. מיטב בנותינו ובנינו נפלו מאז פרוץ המלחמה. עצוב לנו מאוד. אני כותב ובוכה, בוכה וכותב. יהי זכרם ברוך".