לחץ כבד על מוא"ז גלבוע להקים את מפעל פרוטרום

גורמים בכירים במשרד לאיכות הסביבה לוחצים על מוא"ז הגלבוע להקים את המפעל ע"פ התכנון . גם מי שהיה כסגן ולאחר מכן ראש המועצה ומכהן כעת כחבר המליאה שבתקופתו הוחלט על הקמת המפעל השנוי במחלוקת התייחס לסוגיית פרוטרום ואמר: תחת פיקוח חובה להקים את המפעל. ארי רוזנטל מנכל המפעל עדיין רוצה להקימו בגלבוע.

אחרי שנראה היה כי נושא פרוטרום ירד מהפרק בכל מה שנוגע לגלבוע, השבוע חל עוד מהפך בסאגת הקמת המפעל באזור התעשייה החדש. מקורות יודעי דבר בגלבוע מסרו ל-עמקניוז כי בפגישה עם אנשי המשרד לאיכות הסביבה הופעל לחץ כבד על המועצה לקבל את המפעל. כרגע נראה כי ראש המועצה עובד נור איתן בדעתו לא להקים את המפעל. ארי רוזנטל מנכ"ל פרוטרום בישראל אמר למערכת עמקניוז כי התכנית להקמת המפעל בגלבוע לא נגנזה והיא עדיין עומדת על הפרק.

בתוך כך, עיד סלים, מי שעמד בראש המועצה האזורית הגלבוע לפני עובד נור אמר הערב לעמקניוז כי מפעל פרוטרום חייב לקום בגלבוע. סלים הוסיף כי במידה והמפעל יעמוד בתקנים של מפעל תמציות טבעיות ללא כל מעורבות כימית ויעמוד בכל הסטנדרטים המחמירים של איכות הסביבה חובה להקים את המפעל בגלבוע.

סלים ציין כי בשלב א' בלבד של המפעל אמור היה המפעל להעסיק 300 עובדים! מספר חסר תקדים בחשיבותו לאור מצב התעסוקה הירוד בגלבוע ובאזור ולהוות עוגן משיכה לאזור התעשייה החדש בגלבוע המשווע למפעלים גדולים נוספים מניבי ארנונה.

כאמור מנכל פרוטרום אישר הערב למערכת עמקניוז כי החברה מבקשת להקים את המפעל בגלבוע.

מערכת עמקניוז מבטיחה למשיך לעקוב ולעדכן.

עפולה: יום עיון בנושא זהירות בדרכים בעקבות התאונות הטראגיות

|

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|