הגיעו ליעד: מגדל העמק תשתף פעולה עם אפליקציית Waze

במסגרתו שיתוף הפעולה יתאפשר לציבור הרחב לקבל נגישות מקיפה למידע הזמין בנוגע למצב התנועה והתחבורה בעיר. המחשה: צילום מסך וייז

מכוונים נכון: עיריית מגדל העמק הצטרפה לתכנית חילופי המידע Connected Citizens של חברת הניווט Waze. שיתוף הפעולה מאפשר ל-Waze ועיריית מגדל העמק לפעול יחד בכדי לעזור לאזרחים ולהקל על חיי היום יום שלהם, באמצעות שילוב כוחות המאפשר לא רק התראה על פקקי תנועה, אלא שקיפות מקיפה בנוגע לתשתיות בעיר ושינויים בהן, המשפיעים על חיי התושבים מדי יום.
שיתוף הפעולה החדש מהווה חלק מתכנית חילופי המידע Connected Citizens שלWaze במסגרתו יתקיים שיתוף מידע דו-כיווני שיאפשר לציבור הרחב לקבל נגישות מקיפה למידע הזמין בנוגע למצב התנועה והתחבורה בעיר. באמצעות שיתוף הפעולה תספקWaze לשותפיה מידע זמין לציבור ממשתמשי האפליקציה, ותדווח לרשויות על אירועים והאטות ישירות מהמקור שהם הנהגים עצמם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתמורה עיריית מגדל העמק תספק ל-Waze מידע על עבודות תשתית ממשלתיות ועירוניות, ובנוסף נתונים על תאונות וסגירות כבישים יזומות.
כל אלו מאפשרים ל-Waze לספק למשתמשים תמונה מקיפה ומעודכנת של תנאי הכבישים בכל רגע נתון. יש לציין כי מגדל העמק הינה הרשות הראשונה בצפון המצטרפת לשירות שהינו ללא כל עלות כספית או תשלום וישפר לא רק את הנגישות למידע, אלא גם ליצור שינוי ממשי בדמות כבישים בטוחים יותר עבור אזרחי העיר.
לימור גולדהבר, מנהלת השיווק ב-Waze מסרה: "כל שיתוף פעולה שמתווסף לתכנית מאפשר להעניק מהידע הרב שלנו לעיריות ורשויות מקומיות בכדי לעודד שיפור ועדכון תשתיות ולספק שירות טוב יותר למשתמשים שלנו". מנכ"ל העירייה שלום זוזוט בירך על השת"פ החדש ואמר: "מדובר במידע חשוב עבור תושבי העיר. שיתוף הפעולה עם Waze יאפשר לנו הבנה עמוקה יותר של המצב הקיים בכבישים".