הבחירות לרשויות המקומיות: 30 אחוזי הצבעה בעפולה

על פי נתוני משרד הפנים בעמק יזרעאל הצביעו נכון לשעה 16:30 כ-27 אחוזים ובגלבוע כ-28 אחוזים. מובילה את האזור העיר בית שאן, עם כ-39 אחוז מהתושבים שכבר שלשלו פתק לקלפי

כמעט עשר שעות לפתיחת הקלפיות בבחירות לרשויות המקומיות והמועצות, וכחמש שעות לפני סגירתן, והנתונים מראים על אחוזי הצבעה נמוכים ברשויות השונות. גם ברחבי הערים נראה כי מלחמת חרבות ברזל השפיעה על כמות המצביעים והנוכחות של התומכים מדוללת יחסית לשנים עברו.
באתר משרד הפנים פורסם כי נכון לשעה ארבע וחצי כשלושים אחוזים מתושבי עפולה הצביעו. בעמק יזרעאל הצביעו 27 אחוזים ובגלבוע 28 אחוזים.
עוד עולה מהנתונים כי במגדל העמק הצביעו בדיוק כמו בעפולה, 30 אחוזים מהתושבים. בית שאן מובילה את ערי האזור עם מספר שיא של כ-39 אחוז מצביעים, הוכחה למערכת הבחירות החמה בעיר, בה לוקחים חלק ראש העיר המכהן ז'קי לוי, נועם ג'ומעה ואיתן טייב. בנוף הגליל בה לא נערכות בחירות לראש הרשות, הצביעו 31 אחוזים למתמודדים על חברות במועצה. בכפר תבור הצביעו 31.4 אחוז מהתושבים.
ממשרד הפנים נמסר כי לעת עתה, אחוז הצבעה ארצי בבחירות לרשויות המקומיות נכון לשעה 15:00 עומד 26 אחוזים מכלל בעלי זכות הבחירה. לשם ההשוואה, בבחירות הקודמות, בשעה זו, הצביעו כ-32.6 אחוזים מהתושבים.