הבחירות בעפולה: אלקבץ ממתין לקולות החיילים

בתום ספירת קולות המצביעים ולילה דרמטי, ראש העיר המכהן אבי אלקבץ קיבל את מירב הקולות מבין המתמודדים ועתה ימתין לקולות החיילים. במקום השני רמי יוסף שצבר בחודש האחרון תנופה משמעותית שבאה לידי ביטוי אמש בקלפיות. במקום השלישי יצחק מירון וסוגר את הרשימה, מועמד הליכוד שלמה מליחי, עם הישג מאכזב

תושבי עפולה יאלצו להמתין ככל הנראה ליום חמישי, בו תיערך ספירת קולות החיילים, בכדי לדעת את זהות ראש העיר לחמש השנים הקרובות.
פעיליו של אבי אלקבץ, ראש העיר המכהן, שהתכנסו במטה שלו, ציפו בדריכות רבה בשעות הקטנות של הלילה לקבל בשורה רשמית על בחירתו לכהונה נוספת, אך אלקבץ עדכן אותם כי למרות שהוא מוביל את רשימת המתמודדים בעיר, הם יאלצו לחכות לספירת קולות החיילים.

• "אנחנו סבלניים, מרבים בתפילות וממתינים לקולות החיילים בכדי להבטיח את הניצחון"

מנתוני משרד הפנים עולה כי אלקבץ קיבל 40.5 אחוזים מהקולות, רמי יוסף זכה ל-27.7 מהקולות, יצחק מירון ל- 25.9 אחוזים ושלמה מליחי לשישה אחוזים בלבד.
"בכדי לנצח במערכה הזו צריך להיות במקום הראשון ומעל לארבעים אחוזים", אמר אמש אלקבץ לפעיליו, "אנחנו סבלניים, מרבים בתפילות וממתינים לקולות החיילים בכדי להבטיח את הניצחון. אנחנו בהחלט בפער מאוד מאוד גדול, אבל אנחנו רק קצת מעל הקו שמבטיח את הניצחון".