האם נעלתם את הדלת? לצוות מיוניסטרים גלבוע יש תשובה

המוצר שפותח ע"י התלמידים, הוא פיתוח של חיישן מגע על לשון מנעול הדלת, אשר שולח נתונים, בהתאם לדרישה, המתורגמים להודעה כתובה למכשיר הנייד. בצורה כזו ניתן לדעת בכל רגע נתון את מצב נעילת הדלת.

"לא פעם ותמיד באמצע היום, עולה השאלה- האם בכלל נעלתי היום את הדלת בבית? מכאן צמחה היזמות שפיתחנו", כך מספרת ערוב זייאדת, תלמידה מכיתה ט' בחטיבת הביניים אחווה נעורה, שעמדה בראש צוות התלמידים שזכו במקום השני בגין מיזם עסקי מצטיין, במסגרת תחרות יוקרתית הנערכת בין 15 בתי ספר מכל הארץ.
הזכייה של הצוות הזוכה מאחווה נעורה, מסכמת שנת פעילות אינטנסיבית של 12 תלמידים מצטיינים בכיתות ט', מרביתם מהעתודה המדעית-טכנולוגית של ביה"ס.

המתקן אותו פיתח צוות היונסטרים מביה"ס אורט אחווה גלבוע
המתקן אותו פיתח צוות היונסטרים מביה"ס אורט אחווה גלבוע

המוצר שפותח ע"י התלמידים וזכה לתשבחות, הוא פיתוח של חיישן מגע על לשון מנעול הדלת, אשר שולח נתונים, בהתאם לדרישה, המתורגמים להודעה כתובה למכשיר הנייד. בצורה כזו ניתן לדעת בכל רגע נתון את מצב נעילת הדלת. כאמור, כל הפרויקט ביקש לדמות התנהלות חברת סטארט-אפ לכל דבר ועניין, ומכאן גם שובצו התלמידים, כבעלי תפקיד בכיר בחברת ההזנק שיצרו.

ראש מועצה אזורית הגלבוע עושה כבוד למפתחים הצעירים
ראש מועצה אזורית הגלבוע עובד נור וראש נהל חינוך ילובסקי עושים כבוד למפתחים הצעירים

ערוב זייאדת, מי ששימשה כמנכ"ל הצוות: "חיפשנו למצוא פתרון כיצד אפשר לדעת באופן מקוון ורציף את מצב הדלת. זו הייתה חוויה של פעם בחיים ונהנו מכל רגע. בעיקר היה מרתק ללוות את כל התהליך, כיצד רעיון פשוט, עובר לשרטוטים ולמוצר פעיל. היינו שמחים שחברות ליצור דלתות יהיו עמנו בקשר, כי להבנתנו פיתחנו מוצר שיכול להיות לטובת הלקוחות שלהם".