דרומית לבית שאן: סוכלה הברחת נשק

היום הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת שני חשודים בחשד להברחת כמויות עצומות של נשק. במהלך הסיכול נתפס ברשותם של השניים חמישה רובי סער מסוג אם.16, 13 אקדחים ואמצעי לחימה נוספים. בעת המעצר השניים ניסו להמלט ואף לתקוף את השוטרים

בפעילות סמויה של שוטרי משטרת ישראל בשיתוף פעולה של כוחות צה"ל נעצרו אתמול שני חשודים תושבי השטחים (יריחו) בגין חשד להברחת נשק. השנים, בני 29 ו-35, עסקו בעבודת שמירה במטעים הסמוכים לישוב ארגמן – דרומית לבית שאן.
במקום נתפסו: חמישה רובי סער מסוג M-16,  שלושה עשר אקדחים, 29 מכלולים לרובים בעלי קוטר 5.56 המשמשים להרכבת נשקים בבניה עצמית, מחסניות, משקפת, ציין לייזר וכוונת טלסקופית.

באמצעי הלחמה נתפסו 13 אקדחים מסוגים שונים
בין אמצעי הלחימה שנתפסו 13 אקדחים מסוגים שונים

בעת המעצר השניים ניסו להמלט ואף לתקוף את השוטרים. השניים הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת ומעצרם הוארך בשמונה ימים עד ליום חמישי הבא.
הפעילות בוצעה במסגרת מאבקה של משטרת ישראל בתופעת הנשק הבלתי חוקי והתאפשרה בזכות פעילות מודיעינית ענפה שתכליתה התחקות אחר המקורות של נתיבי הסחר באמל"ח לא חוקי
. הפעולה, מעבר לכך שמנעה הגעה של כמות גדולה של כלי נשק איכותיים לעבריינים וגורמי פח"ע. גדעה את נתיב ההברחה ותאפשר סיכול ניסיונות הברחה דומים בעתיד.

סיכול ההברחה מנע העברת אמצעי לחימה לביצוע פיגועים ושימוש פלילי
סיכול ההברחה מנע העברת אמצעי לחימה לביצוע פיגועים ושימוש פלילי