דני זיסר – יועץ מה"ט במגמת הנדסת מכונות השתתף בפודקאסט של המכללה הטכנולוגית נוף הגליל

זיסר הדגיש בשיח את היות ההנדסאי למעשה המתכלל הביצועי של תוכניות המהנדס, ואף שיתף באופן חלוקת העבודה. צילום: טליה בן סבו

דני זיסר, יועץ במה"ט ומי שמלווה את מגמת המכטרוניקה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, התארח בפודקאסט המכללה, "טכנולוגיה, תעשייה ומה שביניהם" ושיתף את המאזינים בעושר ניסיונו בקדום התעשייה וניהול פרויקטים מובילים במדינת ישראל.
זיסר סקר את התפתחות מעמד ההנדסאי בכלל והנדסאי במגמת מכטרוניקה, מההתקדמות המקצועית, ההתפתחות המתמדת ועד לאופק בתעשייה והשתלבות בתפקידי ניהול.
זיסר הדגיש את היות ההנדסאי למעשה המתכלל הביצועי של תוכניות המהנדס, ואף שיתף באופן חלוקת העבודה בין המהנדס וההנדסאי, הדגיש את תפקידו המשמעותי של ההנדסאי המבצע אינטגרציה בין הידע לבין עבודת הביצוע.
נתון מרתק שעלה בשיחה הוא, הותק בעבודה בין המהנדס להנדסאי, עבודת המהנדס מול ההנדסאי בחברה ובתעשייה, בעוד שמנהל יסיים עבודתו בחברה לאחר ארבע עד חמש שנים, הרי שההנדסאי יישאר במסלול קידום בתעשייה זמן רב אחרי סיום עבודת המהנדס.
זיסר דיבר גם על התמורות המשמעותיות בעולם העבודה בעידן הטכנולוגי המתקדם ולעיתים התייתרות עובדים בשר ודם.
זיסר הרחיב גם בנושא תעשייה 04, התקדמותו המהירה של הנדסאי מכטרוניקה הצועד יד ביד עם הקדמה הטכנולוגית הבהיר כי גם בעידן הבינה המלאכותית והקדמה הטכנולוגית, מקומו של ההנדסאי יציב ורק יתחזק.
זיסר הדגיש עוד כי לצד מקצוע הנדסאי מכטרוניקה ישנן מקצועות עם אופק במקצועות משנה נדרשים ומבוקשים מאוד בתעשייה.
זיסר הוביל ביחד עם מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, להקמת מעבדת רובוטיקה לטובת פיתוח קורס חדשני במסגרות הנדסאי מכטרוניקה ותעשייה וניהול.
זיסר: "במכללה הטכנולוגית נוף הגליל מעניקים הרבה יותר ממה שכתוב בסילבוס, מעניקים כלים ממשיים ללמידה ולהשמה בתעשייה וזו מתנה עצומה לסטודנטים".
הפודקאסט השביעי בו משוחח דני זיסר, מרתק והתוכן הרב בו להרחבת דעת הסטודנט עלה וכבר זכה לתגובות נלהבות מהסטודנטים והבוגרים.

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|