"דוד בלאל ירה בי": פוענח רצח הנער מטמרה שבגלבוע

קטטה שהחלה בין צעירים בכפר טמרה שבגלבוע הסתיימה בירי וברצח של נער בן 17. בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני יוגש היום כתב אישום כנגד הנאשם ברצח הצעיר. צילום: דוברות משטרת ישראל

בתאריך 08/03/23 סמוך לשעה 16:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על ארוע קטטה וירי בכפר טמרה שבגלבוע. כתוצאה מהירי נקבע מותו של תושב הכפר, קטין בן 17. למקום הוזנקו כוחות משטרה רבים שהחלו בחקירת נסיבות הירי.
מחומר החקירה עלה כי התפתח ויכוח בתוך המשפחה על רקע שטח אדמה שנמצא בין ביתו של הצעיר לביתו של הנאשם בלאל זועבי, שבעקבותיו פרצה הקטטה ובוצע הירי ממנו נהרג הצעיר.
כאמור שוטרי המחוז הצפוני שהגיעו לזירת הארוע ביצעו פעולות חקירה מהירות במהלכם נתפס לאחר זמן קצר הנשק ממנו על פי החשד בוצע הירי אותו ניסו להסליק ברפת סמוכה למקום באמצעות חשוד נוסף.
עוד עולה מחקירת היחידה המרכזית של המחוז הצפוני כי במהלך הקטטה התקשרה אחותו של הנאשם וקראה לו להגיע למקום בדחיפות ולאחר מכן צעקה לעבר המעורבים- "בלאל יגיע ויהרוג אתכם".
הנאשם הגיע לזירה ועל פי החשד עלה לגג המבנה ממנו הוא ביצע ירי מרובה ציד לעבר ביתו של הצעיר שעמד בגרם המדרגות ונפצע באורח אנוש. זמן קצר לפני שהצעיר איבד את הכרתו הוא אמר לבן דודו-" דוד בלאל ירה בי".
כאמור, הנאשם נעצר ולאחר חקירה אינטנסיבית של חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון שארכה שבועות יוגש כנגד הנאשם כתב אישום בגין רצח של המנוח על ידי פרקליטות מחוז צפון.