גלבוע: רון אילוז החליט שלא להתמודד על ראשות המועצה

בחודשים האחרונים התחבט אילוז רבות בשאלה האם להיכנס לזירה הפוליטית ולהתמודד מול עובד נור ומוטי כהן, אבל לבסוף קיבל החלטה שלא להתמודד. “בעתיד הכול פתוח", אמר אילוז השבוע

משלושה יוצאים שניים: בעוד כשבעה חודשים ייערכו הבחירות למועצה האזורית גלבוע. השבוע התבהרה מעט המפה הפוליטית בכל הנוגע לזהות המתמודדים כאשר תא"ל במיל' רון אילוז מגן נר החליט שלא להציג את מועמדותו, וזאת בתום לבטים רבים.
מיד עם סיום שירותו הצבאי כקצין לוגיסטיקה ראשי בצה"ל הופעלו לחצים רבים על אילוז לפנות לחיים ציבוריים ולהתמודד על ראשות המועצה האזורית גלבוע מול ראש המועצה המכהן עובד נור ומוטי כהן.
אילוז מצידו הקפיד לשמור את הקלפים קרוב לחזה והעדיף לבחון את הסוגיה לעומק, למרות ספקולציות רבות שנשמעו בפרלמנטים הפוליטיים ברחבי הגלבוע שדיברו על כניסתו לחיים הפוליטיים. השבוע כאמור אילוז כבר החליט בצורה חד משמעית כי בכוונתו שלא להתמודד בבחירות הקרובות, לדבריו, מכיוון שהוא לא חושב שזה נכון בעבורו בעת הנוכחית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנגד אילוז לא פסל השתלבות עתידית והתמודדות על ראשות המועצה בקדנציות הבאות. “כרגע הסיטואציה לא נראית לי נכונה להתמודדות , אבל כמו שאמרתי בלא מעט פורומים בעתיד הכול פתוח", אמר אילוז ל"עמקניוז", "אני חושב שיש פה גם עניין של טיימינג וכרגע זה לא הטיימינג הנכון בעבורי. ניתחתי וחשבתי המון על הנושא הזה ולאחר שקיבלתי החלטה אני שלם עמה לגמרי. אני חש סיפוק רב מהעשייה הנוכחית שלי ומיותר לציין שאמשיך לתרום בפעילות ציבורית שתשפיע על תושבי הגלבוע, כפי שאני עושה שנים רבות. תושבי הגלבוע חשובים ויקרים לי ובכוונתי לעמוד לצדם בכל שאדרש. מכאן אני מאחל הצלחה לשני המועמדים וכולי תקווה שנהיה עדים למערכת בחירות נקייה מהשמצות ועימותים לא ראויים. בסופו של דבר כולם רוצים את אותה מטרה- לחיות באיכות חיים בגלבוע".
לגבי תמיכתו בעובד נור או במוטי כהן במערכת הבחירות הקרובה אמר אילוז: ״לעת עתה אין בכוונתי לתמוך במועמד כזה או אחר״.