שרון סוויסה וגיא דיין בסלפי מנצחים, מקסים אוחיון בסמול טוק עם אייל גולן בבוקרשט. פלאש!- רכילות בעמק

הקפטן של גלבוע/גליל חווה תקופה לא פשוטה על הפרקט וזו אחת הסיבות לנפילה של הקבוצה בתקופה האחרונה (5 הפסדים רצופים). המנכ"ל ארצי פרטי: "הקבוצה במשבר? לא אוהב את המושג הזה. אנחנו בתקופה פחות טובה וזה יכול לקרות". ראשון (20:30): הפועל ת"א תגיע לגן נר.

↑ מנהל הפועל נצרת עילית שרון סויסה חוגג עם כוכב הקבוצה גיא דיין. לזה קוראים…סלפי של מנצחים

אחרי שבועיים סוערים. במיוחד, ששי יעקב הרשה לעצמו קצת להתבדח על חשבון אחרים ופירסם השבוע את הסטטוס הבא בפייסבוק (לא נגענו): "אחד מסוכני השחקנים הגדולים בארץ המריא ללרנקה מתנב״ג. השאיר את הרכב שלו בנתב״ג ונזכר רגע לפני החזרה כי הוא נוחת בשדה דב. (שמו שמור במערכת)". אתם יודעים במי מדובר?

יום ראשון בערב, עפולה: בזמן שבחוץ השתוללה סערה רצינית שגרמה להרבה אנשים להסתגר בבתיהם, הקאוצ'/מורה אלון דוד הגיע למאפיית "גבריאל" בכדי לקנות לחמניות טריות. יישר כוח.

מקסים אוחיון ואייל גולן
מקסים אוחיון ואייל גולן

יש לכם ד"ש מרומניה: יקיר המדור מקסים אוחיון פגש את אייל גולן בבוקרשט. השניים החליפו סמול טוק וקינחו עם תמונה למזכרת.

דיווח תנועה: בין ישיבה לישיבה, היו"ר המיועד של הפועל עפולה עמיר נוי נתן גיחה קצרה לחו"ל וניקה את הראש לקראת המשך הכאב ראש שצפוי לו בעולם הכדורגל.

לא נגלה לכם מי המאמן/מורה המקומי שלאחרונה נבחר ליו"ר ועד המורים. הבחור מעדיף לשמור את הפרטים האלה בשושו. ואנחנו מכבדים את רצונו. העיקרי שיהיה בהצלחה.

יוני רחמים ויוסי איזון
יוני רחמים ויוסי איזון

 את יוסי איזון ויוני רחמים פגשנו באופן אקראי בתחנת דלק וזה נגמר בתמונה מחויכת. מקסימים.

צדיקים נסתרים: דקה אחרי הניצחון על איכסל בליגה…אבי איבגי, ליעד אלמליח וגיא דיין (שלושה ששומרים שבת) התארחו לארוחת שבת אצל קפטן הפועל עפולה נתנאל גולדמן. והיכן הם ישנו? את זה תקראו באייטם הבא.

אבי רביבו
אבי רביבו

↑ שלא תפריעו לו בטעות: אבי רביבו מפגין כישורים בתחרות קארטינג.

איבגי, אלמליח ודיין נהנו מאירוח וי.אי.פי בביתו של מגן הפועל עפולה נועם גמון. האחרון פינה את הדירה עבור שלושת שחקני הפועל נצרת עילית.  אז מי אמר שיש יריבות בין המועדונים?

שלו ג'יבלי וחכ
שלו ג'יבלי וחכ

↑ דובר הפועל עפולה שליו ג'יבלי נפגש בשבוע שעבר עם חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד. המדור סקרן לדעת על מה הם דיברו.

כמדי שבוע, גם ביום שני האחרון איש המשק המסור של הפועל נצרת עילית שלומי אסולין הכין לשחקנים מרק לוהט, שטעמו ידוע בכל רחבי הארץ. בנצרת עילית משוכנעים שהמרק זה סוד ההצלחה של המועדון בעונה הזו. אז איך מקבלים את המתכון? זה שמור בדיסקרטיות כמו הכור בדימונה

האוהד המושבע של הפועל עפולה עומרי זריהן קיבל ברכה מהרב לסרי
האוהד המושבע של הפועל עפולה עומרי זריהן קיבל ברכה מהרב לסרי

↑ בית שאן, שבוע שעבר: האוהד המושבע של הפועל עפולה עומרי זריהן קיבל ברכה מהרב לסרי. ואמרו אמן.

דיווח אסתטי: כדורגלן צעיר מהאזור, שלא כל כך מרוצה מהאף שעבר אליו בגנים מהוריו, מתכנן לעשות שיפוץ קל. השבוע הוא היה בבדיקות. אנחנו מקווים שהוא לא יקבל רגליים קרות ברגע האמת. תנשום עמוק!