גלבוע גליל: עוזר מאמן יווני מצטרף, בהחלטה תקדימית, הוסרו שלטי חסות מפרקט האולם

שרלמפוס קאיטנזידיס היווני ישמש כעוזר מאמן שני לצדו של גוני יזרעאל. בנוסף הנהלת הקבוצה החליטה להסיר את מדבקות החסות מרחבת הצבע בטענה שהן חלקות ומסכנות את בטיחות השחקנים ולמצוא להן חלופות.
באדיבות דף הפייסבוק של מועדון גלבוע/גליל

רגע פני פתיחת העונה של הפועל גלבוע/גליל בליגת ווינר סל 2022-23, ורגע לפני ההתמודדות המסקרנת היום(ג') בשעה 21:00 באולם אנרבוקס, חדרה, מול מכבי ת"א ומאמנה עודד קטש, ברבע גמר גביע ליגה, חיזוק למאמן רמי הדר, אל צוות האימון מצטרף שרלמפוס קאיטנזידיס היווני, שמגיע לגן נר מלאריסה היוונית. קאיטנזידיס  ישמש כעוזר מאמן שני לצדו של גוני יזרעאלי.

צעד תקדימי בליגה: הסרת מדבקות חסות מרחבת הצבע בפרקט האולם.
צעד תקדימי בליגה: הסרת מדבקות חסות מרחבת הצבע בפרקט האולם בגן נר.

במקביל לכך, החלטה תקדימית להנהלת המועדון שהחליטה להסיר מרחבת הצבע(עיגולי העונשין) בפרקט האולם את מדבקות החסות, שזמן רב נשמעות תלונות כנגדן משחקנים בקבוצות השונות על כך שהן חלקות ומסכנות את בטיחותם.
כזכור רק לפני כשבוע שחקנה של הפועל חולון סי ג'יי האריס החליק על מדבקת חסות כזו במשחק מול גליל עליון ברבע גמר גביע וינר סל, קרע את רצועות ברכו- פציעה שתשבית אותו לכשלושה חודשים.
בהמשך לכך, נמסר עוד מהמועדון, כי מהנדסי חברת 'גבעסול', השייכת לבעלי הקבוצה גדעון ידין, החלו לעמול על חלופות ופתרונות טכנולוגיים לשימוש כלל הקבוצות במטרה לשמור על בטיחותם ובריאותם של השחקנים.