גלבוע גליל: הושלם סגל הזרים, הסנטר ג'וש פאטון חתם במועדון

עם החתמת פאטון למעשה המועדון מהגלבוע השלים את סגל השחקנים. הסנטר האמריקאי (25, 2.03), שמגיע מהליגה הפורטוגלית, יהיה הזר השישי בסגל של הדר. צילום: באדיבות אתר מנהלת ליגת ווינר סל

הפועל גלבוע גליל השלימה אמש(ב') את סגל השחקנים הזרים של המועדון, לאחר החתמתו של הסנטר ג'וש פייטון ששיחק עונה חולפת במדי ספורטינג ליסבון הפורטוגלית.
פייטון, בוגר מכללת סקרמנטו, עם ניסיון אירופאי במדי ליסבון בליגה המקומית וביורופקאפ של פיב"א, כאשר במפעל האירופאי קלע ממוצע של 11.6 נקודות בממוצע וקטף 5.9 ריבאונדים למשחק.
רמי הדר, מאמן הקבוצה התייחס להחתמתו של פייטון ואמר: "אני שמח לצרף את ג'וש פאטון לקבוצה. ג'וש שחקן קשוח וקבוצתי שנמצא בגרף התקדמות ויתרום לנו משמעותית בשני צידי המגרש".
פייטון מצטרף לקו קדמי קשוח שרמי הדר בונה בגלבוע, הכולל את הסנטרים: שחקן הבית סרור, רווינה שיכול לשחק בשתי העמדות בצבע, עמדות מס' 4 ו-5, את הפורוורד ג'אסטין גורהם ואת זיס ואודומס שיכולים בנוסף להיותם גארדים לעמוד לרשותו של הדר בעמדת הפורוורד. הקו האחורי של הדר מונה את הרכז פראנטס שהחל כבר בשיקום מפציעתו עונה שעברה, ואמור להצטרף מאוחר יותר, את שחקן הבית דניאל גואטה בוגר מועדון גלבוע מעיינות שממשיך מעונה שעברה, את פייטון וויליס, ג'וש פרקינס, ושניידרמן. הרכז ניב למפרט המוכשר שנפצע במדי נבחרת העתודה ויחל בשיקום כאשר לא ידוע עדיין האם יחזור לשחק העונה או בעונה הבאה.
בנוסף לסגל אמורים להצטרף באופן רשמי שני הטריפליסטים- בוגרי מחלקת הנוער של גלבוע מעיינות, הקלעי זיו וייסמן והפורוורד סנטר נווה מינץ שישחקו על משבצת הכרטיס הכפול  בגלבוע ברוש בליגה א'.