גבעת אלה: נבחרת ביה"ס "יחד" בגמר תחרות חקר חלל ע"ש אילן רמון

הנבחרת העפילה לשלב הגמר מתוך 250 נבחרות ביה"ס שהשתתפו בתחרות.

גאווה אזורית – נבחרת החלל של ביה"ס 'יחד' בגבעת אלה העפילה לשלב הגמר של תחרות חקר החלל הארצית של בתיה"ס היסודיים, על שם אילן רמון.
בנבחרת ביה"ס 'יחד' תלמידים מכיתות ג'  עד ו', שבחרו לעסוק בתחום המדעים הטכנולוגיה וחקר החלל, ומוביל אותה המורה למדעים. ההכנה לתחרות כללה השקעה בלמידה ופתירת חידונים שעות רבות, ובעיקר כללה ההכנה תהליך מתמשך של למידת חקר חווייתית בין היתר בניית דגמים, גם לאחר שעות הלימודים, תוך ליווי ומעורבות גדולה של ההורים, כשלתחרות עצמה הכינו חברי הנבחרת סרטון מסכם של תהליך החקר.
תחרות חקר החלל היא חידון ארצי שמטרתו לעורר סקרנות וחשיפה לנושאים מדעיים וטכנולוגיים דרך תחומי החלל המרתקים , היא תחרות פתוחה לתלמידי בתי הספר היסודיים בכיתות ד' עד ו'.ומנוהלת על ידי המרכז הישראלי למצוינות בחינוך בחסות סוכנות החלל הישראלית במשרד המדע ובשיתוף משרד החינוך וקרן רמון.
בתחרות עצמה חברי הנבחרת הוכיחו ידע ויכולת מצויינת, ועברו בהצלחה את שלושת השלבים של התחרות. בה לקחו חלק  250 בתי ספר מרחבי הארץ, כאשר אל הגמר העפילו עשר נבחרות בלבד. תחרות הגמר תתקיים בסוף ינואר בירושלים, במרכז הישראלי למצוינות בחינוך.